Gå til innhold

Er du høy på noe nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nix. Og det koster ingenting. Kjennes minst like godt ut som sex, men effekten varer lengre. Når har jeg drevet på så mye med dette at jeg er blitt sterkt avhengig. Men det gjør ingenting siden det ikke er skadelig.

Du er høy på trening?

Annonse

Jeg pleier å bli høy på dol.... spesielt hvis det er morsomme debatter som får meg til å humre, eller hvis jeg har skrevet noe som provoserer folk :D

Å ja? Hva skrev du sist som provoserte oss?

Jeg savner å bli høy på Dol! Det er det lenge siden jeg ble. Jeg er visst blitt gammel og blasert. Det hender fortsatt at jeg blir irritert, men det er omtrent bare når laguna har trassanfall eller det blir litt vel mye mas om noe fra en og samme person.

Aha! Nå har jeg det. Nicket du provoserer med begynner på l! Ja?:)

Gjest Nickløsheletida

Jeg savner å bli høy på Dol! Det er det lenge siden jeg ble. Jeg er visst blitt gammel og blasert. Det hender fortsatt at jeg blir irritert, men det er omtrent bare når laguna har trassanfall eller det blir litt vel mye mas om noe fra en og samme person.

*humrer*

Gjest dolaholic

hehe nei jeg har hatt forskjellige nick, men når jeg provoserer så pleier jeg å gå litt anonym som oftest.... sånn som nå :)

Men tror jeg skal endre nick til dolaholic, var egentlig en dekkende beskrivelse på meg :D

hehe nei jeg har hatt forskjellige nick, men når jeg provoserer så pleier jeg å gå litt anonym som oftest.... sånn som nå :)

Men tror jeg skal endre nick til dolaholic, var egentlig en dekkende beskrivelse på meg :D

Ok, da er jeg spent på om du greier å provosere meg:)

Du er høy på trening?

Nix. Første gang var det så kraftig at det nok så ut som jeg hadde helt i meg enormt med alkohol, men jeg hadde ikke drukket noe. Det føltes litt sånn fyll ut også, bortsett fra at jeg visst godt hva som foregikk rundt meg og kjente en overveldende sterk glede. Den gleden var så intens at at jeg holdt på å gå i knas innvendig, veldig slitsomt. Klarte ikke komme meg hjem på egen hånd.

Har opplevd slikt en rad ganger senere, andre ganger er det som å gå inn i en veldig rar velvære pluss at ekstra glede kommer. Jeg vet ikke om jeg blir trodd på dette, men veldig mange har opplevd mye av det samme. Det er sjelden noen klarer å komme i gang alene, det vanlige er at man trenger hjelp. Og det anbefales at dette foregår sammen med minst en annen person. Som alle andre typer avhengigheter, må man være forberedt på konsekvenser. For all del ikke prøv og tro at du kan angre deg etterpå, for der er ingen vei tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...