Gå til innhold

Å ikke tro på julenissen?

Anbefalte innlegg

Jeg tror du er flink med barna dine, madelenemie :) Du tenker virkelig igjennom hvorfor du gjør slik og sånn. Å oppdra barn er kjempevanskelig og slitsomt for alle, men det er den viktigste og mest givende jobben vi har i livet :)

''Ja så fikk du meg til å lyve:-)''

Det er jeg stolt over at jeg fikk til (med god hjelp fra nickløsheletida altså ;)) :P

Hei!

Ja jeg tenkte nok dere er stolt av det.

:-) mine ordentlige gode internnettvenner :-)

Til slutt blir jeg så nysgjerrig på dere at jeg treffer dere :-)

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

32

• Liljana

3

• PieLill

3

• Mandolaika

3

Hei!

Nå skal jeg fortelle deg noe du ikke vet.

Inni meg, lever nemlig eventyret slik det gjorde da jeg var liten jente og fant perler og diamanter i oppgangen, perler som jeg for noen år siden nevnte til min venninne, hun sa "perler? Hvilke perler fant du i oppgangen vår?" Hun fant ingen perler, men jeg fant mange og jeg samlet på dem i fyrstikkesker.

Tegningene på rommet mitt av drager, og sverd og slott og skumle skapninger, er jo nettopp et vitnesbyrd om at jeg er den siste som kan snakke om at jeg ikke lever med eventyret.

Alt dette er inni meg, jeg skiller dette så veldig fra mitt daglige liv, men ikke rart min datter kanskje tror på julenissen og at det sårer henne når hennes mamma ikke skjønner dette med julenissen.

Jeg har tenkt meg om i dag, og jeg syns det var fint at dere minnet meg om dette. Utfordringen min ligger i å klare å formulere meg slik at mine barn får leve med denne magien.

Jeg smiler nå :)

Du er så god på å fortelle om dine tanker og følelser :)

Annonse

Hva har det med at du er helsearbeider med julenissen å gjøre?

Hei!

helsearbeidere pleier å vite slike ting, hva som er riktig, det er nok derfor skrev det.

Selv valgte jeg å forholde meg til det du og togli skrev m.fl.

Dere svarte først, nå er det gjort, og eventyret er bevart.

Gjest Nickløsheletida

Hei!

helsearbeidere pleier å vite slike ting, hva som er riktig, det er nok derfor skrev det.

Selv valgte jeg å forholde meg til det du og togli skrev m.fl.

Dere svarte først, nå er det gjort, og eventyret er bevart.

Det er jammen godt den helsefagarbeideren ikke svarte deg i går :-) Helsefagarbeidere vet ikke mer om sånt enn andre.

Fører bare til mer spenning i hverdagen det :P

Hei!

Fint du får meg til å le. :-)

Men hva du en dag ser så bør du først se

Game of thrones

Det er min favoritt, der ser du hesten min og akkurat hvor treffsikkert jeg skyter med pil og bue. Jeg elsker den filmen/serien. Hvis du ser den fortelle meg, den er så bra :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Jeg synes det er dårlig gjort overfor barna å lære de til å tro på en løgn.

Kopierer noe jeg skrev lenger ned i tråden her.

''Jeg tok det opp likegodt med min 11-åring som sa :- Ååå stakkars da, man lyver jo bare for å glede barna. Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis du sa at julenissen ikke fantes da jeg var lita!''

Jeg synes det er dårlig gjort overfor barna å lære de til å tro på en løgn.

*Flirer* Jeg påstår fremdeles hardnakket overfor mine to at både julenissen og tannfeen finnes - og at vi hos kjæresten min har en stallnisse, og mine to er 12 og 14 år. *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...