Gå til innhold

Når du går ut fra offentlig toalett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

5

• Angustia

4

• Lillemus

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest her også

Det gjør jeg også. :-) Tar minst mulig der som jeg vet mange har tatt på. Rører heller ikke siden når jeg er i rullestrapp. Tenker på alle de som har tatt der og at sjangsen kan være stor for at man kan få på seg forkjølelsesvirus om en tar borti.

Det gjør jeg også. :-) Tar minst mulig der som jeg vet mange har tatt på. Rører heller ikke siden når jeg er i rullestrapp. Tenker på alle de som har tatt der og at sjangsen kan være stor for at man kan få på seg forkjølelsesvirus om en tar borti.

Det er bra! Er ikke bare forkjølelsevirus man kan få. Det er mange som tørker seg bak, uten å vaske seg på hendene.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Finner du en vask du kan vaske deg i, når du har forlatt toalettet?

Ja, gjør ikke du? Enkelte steder i utlandet hvor det er kummelige forhold, manglende såpe og sånt, er jeg ytters forsiktig. Her i landet finner jeg da en vask. Kan ikke huske ikke å ha gjort det :-)

Ja, gjør ikke du? Enkelte steder i utlandet hvor det er kummelige forhold, manglende såpe og sånt, er jeg ytters forsiktig. Her i landet finner jeg da en vask. Kan ikke huske ikke å ha gjort det :-)

Jeg tror hun snakker om den ytterste døren, altså rommet med vask(er) utenfor toalettbåsene...

Det varierer mellom siden på håndbaken og albuen, har blitt en vane, men om det blir for krøkkete gjør det meg ikke stort å bruke hånda heller. Vasker hendene både når jeg kommer hjem fra jobb og før måltid, så jeg tror ikke det har all verden å si, det er mer det at det har blitt en vane.

Jeg tar i håndtaket og det har alltid gått bra det også. :o) Jeg har et ganske så bra immunforsvar og det tror jeg kommer av at jeg ikke har vært hysterisk når det kommer til slike ting, men utsatt kroppen for litt bakterier og annet snacks. ;o)

Annonse

Enten bruker jeg albuen, eller så tar jeg i håndtaket når jeg fortsatt har tørkepapiret etter håndvasken i hånda. Åpner døra og kaster elegant tørkepapiret i søpla før jeg går helt ut ;)

Jeg bruker også tørkepapiret til å åpne der det er mulig, men mange toaletter har bare håndtørker med varme. Det har hendt jeg hat hentet dopapir for å åpne med.

Gjest Nickløsheletida

Jeg tror hun snakker om den ytterste døren, altså rommet med vask(er) utenfor toalettbåsene...

Åja, sånn ja. Jeg har ikke tenkt på det, men jeg tenker mer på det når folk rundt meg på bussen eller jobb er forkjølet. Forkjølse er jeg redd for å få fordi det så ofte utvikler seg til bronkitt. Da hender jeg åpner dørene på den måten.

Åja, sånn ja. Jeg har ikke tenkt på det, men jeg tenker mer på det når folk rundt meg på bussen eller jobb er forkjølet. Forkjølse er jeg redd for å få fordi det så ofte utvikler seg til bronkitt. Da hender jeg åpner dørene på den måten.

Ikke sant, jeg gjør det heller ikke sånn på jobb eller i kjente omgivelser, men mer type offentlig toalett og pussig nok ofte når jeg er i land med enklere standard ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...