Gå til innhold

Just your luck

Anbefalte innlegg

Gjest JustForFun
Skrevet

Valgets kval: Du skal ut i bilen men faller og hele rumpa blir gjennomvåt til skinnet...jeans og truse. Snur du inn og skifter til tørre klær og blir 2-5 min. forsinket til jobb eller går du våt ut dagen.

Skrevet

Jeg snur og skifter, og sender sms til sjefen om hendelsen.

Risikerer å bli syk ellers, og da bli borte fra jobb mer enn 2-5 min.......

Gjest førevar
Skrevet

Issdah, det tørker på veien :D Ha på varmeapparatet på full styrke og full varme i setene, bruker jo en halvtime til jobb likevel pga køkjøring, så da er jeg tørr jeg når jeg komer frem :D men hvis jeg ble møkkete derimot, så ville jeg vel skiftet...... spørs hvor rent sølevann det var hohoho :D

men tenk om dette skjedde når du akkurat var kommet frem til jobb, ut av bilen og wosh ned i en søyle. Kanskje lurt å ha et ekstra skift liggende i bilen, just in case :D en vet jo aldri.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg går inn og skifter selvfølgelig :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Om dette skjer på vei ut til bilen hjemme, hadde jeg så klart gått inn og skiftet.

Skrevet

Jeg har 15 min. kjøretur til jobb og om det ikke er magiske jeans er det ikke snakk om at de blir det minste tørrere når jeg er komt frem. I tillegg er arb.plassen min noe kjølig så det hadde blitt en særdeles ubehagelig opplevelse å gå våt hele dagen. Jeg er kald nok som jeg er. Å bytte hjemme eller på jobb går for det samme, man mister de minutta uansett.

Skrevet

Jeg skifter. Helt klart. Om jeg er gjennomvåt ja.

Skrevet

Ville selvsagt skiftet - det ville vel de aller fleste, med mindre det stod om liv at du ikke var et minutt for sen på jobb. Eller at du likevel skulle bytte til uniform når du var fremme på jobb.

Skrevet

Jeg har 15 min. kjøretur til jobb og om det ikke er magiske jeans er det ikke snakk om at de blir det minste tørrere når jeg er komt frem. I tillegg er arb.plassen min noe kjølig så det hadde blitt en særdeles ubehagelig opplevelse å gå våt hele dagen. Jeg er kald nok som jeg er. Å bytte hjemme eller på jobb går for det samme, man mister de minutta uansett.

Om man har en uniform man kan/skal gå inn i på jobb stiller saken seg selvsagt litt annerledes. Da kan klærne henge til tørk så lenge :)

Skrevet

Jeg går inn igjen og skifter.

Men jeg er så lat at om det hadde skjedd etter at jeg parkerte på jobb hadde jeg satset på at det tørket etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...