Gå til innhold

Godlukt til 13-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nevø som ønsker seg en godlukt til jul. Tenkte jeg skulle kjøpe en eau de toilette til han - noen som har forslag om hva som kan passe til en ung herremann?

Fortsetter under...

Skrevet

D&G; The one

Finnes den som mannfolklukt også, altså?

Skrevet

Sønnen min hadde blitt glad for Hugo Boss In Motion. Han er også 13 år. Men det er mulig du må utenlands eller på TaxFree for en anstendig pris ;-)

Skrevet

JPG - Le Male - er ikke det en standard EdT for unge gutter/menn?

Ellers mener jeg å ha sett unge slektninger med Diesel - Only the Brave på baderommet (flaske formet som knyttneve)...

Skrevet

Finnes den som mannfolklukt også, altså?

Den er til menn også. Men absolutt ikke til en 13-åring.

Annonse

Skrevet

D&G; The one

Til en 13-åring?? Den er jo ganske tung. Ser nå for meg at en 13.-åring blir mer fornøyd med en friskere duft.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en fra Ralph Lauren, Hugo Boss, DKNY eller Lacoste. Jeg syns de fleste innen disse merkene er friske og gode.Og ikke altfor sterke. Er tross alt en 13-åring.

Skrevet

Den er til menn også. Men absolutt ikke til en 13-åring.

Det skal du få meg til å tro! ;)

Damevarianten er i alle fall nydelig, men jeg ville neppe gitt den til en trettenåring, den heller. :)

Skrevet

Det skal du få meg til å tro! ;)

Damevarianten er i alle fall nydelig, men jeg ville neppe gitt den til en trettenåring, den heller. :)

Jeg liker begge variantene begge godt, men de er jo ikke akkurat så friske nei ;O)

Skrevet

Jeg liker begge variantene begge godt, men de er jo ikke akkurat så friske nei ;O)

veldig godt.

Skrevet

JPG - Le Male - er ikke det en standard EdT for unge gutter/menn?

Ellers mener jeg å ha sett unge slektninger med Diesel - Only the Brave på baderommet (flaske formet som knyttneve)...

''Ellers mener jeg å ha sett unge slektninger med Diesel - Only the Brave på baderommet (flaske formet som knyttneve)...''

12-åringen her har den, den er veldig god. Synes ikke at så unge menn skal lukte krydret, men friskt og godt :-)

Skrevet

Min 13 åring har en Boss (husker ikke hvilken) og en Lacoste (mørkegrønn). De e kjøpt på Danskeferja til ca 100 kr år stk.

Annonse

Gjest germimate
Skrevet

Til en 13-åring?? Den er jo ganske tung. Ser nå for meg at en 13.-åring blir mer fornøyd med en friskere duft.

Ok, det var bare et forslag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...