Gå til innhold

Må du ha en villa med svømmebasseng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ikke ha villa, og hvertfall ikke med basseng. Man skal jo faktisk rydde og vaske også :P

Hvis jeg skulle hatt enebolig ville jeg helst hatt en ganske liten. Hadde nok trivdes best i rekkehus eller tomannsbolig.

Jeg trenger ikke et stooort hus med svømmebasseng nei, men vi er på jakt etter en stor tomt (gjerne 10 mål!) og vil bygge hus selv. :o) Det trenger ikke være så stort, men det må være praktisk innredet, man må kunne bo på grunnplanet med alt man trenger når man blir gammel og det må være lettstelt. Og koselig. :o) Og ha naturen rett i nærheten, jeg vil ha fuglebrett og se elg og rådyr fra vinduet og sånt. :o)

Annonse

Jeg trenger ikke et stooort hus med svømmebasseng nei, men vi er på jakt etter en stor tomt (gjerne 10 mål!) og vil bygge hus selv. :o) Det trenger ikke være så stort, men det må være praktisk innredet, man må kunne bo på grunnplanet med alt man trenger når man blir gammel og det må være lettstelt. Og koselig. :o) Og ha naturen rett i nærheten, jeg vil ha fuglebrett og se elg og rådyr fra vinduet og sånt. :o)

Høres ut som du må flytte hit. Og ta med deg Dorthe med det samme, hun trenger en tur på landet. Men det er ikke så bra for blodtrykket som de skal ha det til. Når du står og måker 4 meter snø som kommer etter deg ned igjen fra haugen, og alle de koselige dyrene har eti opp rosene dine..

Høres ut som du må flytte hit. Og ta med deg Dorthe med det samme, hun trenger en tur på landet. Men det er ikke så bra for blodtrykket som de skal ha det til. Når du står og måker 4 meter snø som kommer etter deg ned igjen fra haugen, og alle de koselige dyrene har eti opp rosene dine..

''Høres ut som du må flytte hit. Og ta med deg Dorthe med det samme, hun trenger en tur på landet. Men det er ikke så bra for blodtrykket som de skal ha det til. Når du står og måker 4 meter snø som kommer etter deg ned igjen fra haugen, og alle de koselige dyrene har eti opp rosene dine..''

Jeg bor da på landet halve tiden. :o) Snøen tar kjæresten seg av med traktoren og vi har heldigvis både rådyr, elg, rev og minst 19 ulike fuglesorter i hagen fra tid til annen. :o) Rosene har fått stå i fred så langt da.

Gjest Hulderen

MÅ HA, var ikke det en merkelig formulering? Med en slik formulering burde du ha gått for noe alle har muligheten til å ha. Det er en begrenset andel av den norske befolkning som har mulighet til å ha enebolig og svømmebasseng.

Villa er også en pussig benevning. Det høres så fornemt ut å bo i et Villastrøk, men det betyr bare enebolig. Husene i et byggefelt kan være vel så flotte.

PÅ LANDET?

Sikker på at jeg ikke får hjerteinfarkt da;)

Annonse

Jeg må verken ha villa eller svømmebasseng.

Jeg kjenner noen som har begge deler. Det er ganske mye bry med bassenget. Jeg har nok ting å ta meg av om jeg ikke skal tenke på alger og sånt ;-)

Mye bry nei.

Litt arbeid hver dag, men ikke mange minuttene.

Jeg tror jeg ville mistrivdes omtrent like mye med å måtte vedlikeholde et svømmebasseng som det å sitte i en liten stue i skauen ;-) Jeg er nok en temmelig urbanisert dame som liker å ha et passe stort sentrumsnært hus med en passe stor hage å pusle sånn passelig i, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...