Gå til innhold

Er dette samme kroppen?

Anbefalte innlegg

Se på før og etter-bildene av "Siri" som har fått nye pupper. Jeg forstår billedteksten slik at begge bilder er av henne, før og etter, men synes ikke det ser sånn ut. Kragebeina og midjen er ulik.

Hva tror andre?

http://www.abcnyheter.no/livet/2012/11/15/moedre-legger-seg-under-kniven-fa-tilbake-kroppen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385814-er-dette-samme-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Jeg syns det er vanskelig å sammenligne siden det er helt annen lyssetting. Med flatt lys blir kragebeina nesten borte, og bakgrunnen er på bilde 1 er så diffus at hun ikke får noen markert midje.

Det kan være samme kropp, men jeg syns før-kroppen virker mye yngre. Kanskje det er samme person, men at før-bildet er tatt mens hun var tenåring?

Uansett så er personen til venstre mye tynnere enn den til høyre, (se på ribbena) så det kan umulig barte være en uke mellom.

Annonse

Gjest luftslott

Syns ikke det ser ut som samme kroppen. Det er ikke logisk at kragebenene er mindre fremtredende på det bildet der hun er tynnest og ribbebenene synes godt, mens på det bildet der hun har litt mer fylde og ribbebenene ikke er like tydelige er plutselig kragebenene meget fremtredende. Uansett er vel ikke det der bryster som er tomme etter amming, det er rett og slett bare små og unge bryster?

Jeg syns det er vanskelig å sammenligne siden det er helt annen lyssetting. Med flatt lys blir kragebeina nesten borte, og bakgrunnen er på bilde 1 er så diffus at hun ikke får noen markert midje.

Det kan være samme kropp, men jeg syns før-kroppen virker mye yngre. Kanskje det er samme person, men at før-bildet er tatt mens hun var tenåring?

Uansett så er personen til venstre mye tynnere enn den til høyre, (se på ribbena) så det kan umulig barte være en uke mellom.

Jeg synes også hun ser mye yngre ut på venstre bilde, og er enig med Lillemus i at før-puppene ikke ser ut som de er "tomme" etter amming, men mer som en ung tenåring.

Jeg trodde også det tok mer enn en uke etter en operasjon før man kan se så fin ut som dette, blir det ikke veldig hovent og må de ikke gå med bandasje en stund, tro ?

Men dette vet jeg egentlig ikke noe om. :-)

Usikker. Jeg tror det kan være den samme kroppen, men det er ikke pupper som har ammet, de første der. Det er jo ungpikepupper. Det ser for meg ut som hun drar skuldrene litt bak på det første bilde, og det kkan være derfor skulderbena ser litt annerledes ut. Armene er veldig like, og magemusklene, m.m.

Jeg tror hun strekker seg ganske mye på venstre bilde slik at hun ser tynnere ut. I tillegg tror jeg det kan forklare hvorfor puppene ikke ser ut som "amme-pupper." Også er det selvfølgelig lyssettingen som gjør at det ser veldig ulikt ut.

Jeg er enig med Katt-ja ang de to føflekkene.

Syns ikke det ser ut som samme kroppen. Det er ikke logisk at kragebenene er mindre fremtredende på det bildet der hun er tynnest og ribbebenene synes godt, mens på det bildet der hun har litt mer fylde og ribbebenene ikke er like tydelige er plutselig kragebenene meget fremtredende. Uansett er vel ikke det der bryster som er tomme etter amming, det er rett og slett bare små og unge bryster?

''Uansett er vel ikke det der bryster som er tomme etter amming, det er rett og slett bare små og unge bryster?''

Evt små og unge bryster som også har ammet?

Annonse

Jeg tror det er samme kvinne. Føflekkene er der, men mindre tydelig på første bildet på grunn av lyssettingen. Derfor ser hun også brunere ut på bildet 2. Og hun poserer litt ulikt på bildene.

''Føflekkene er der, men mindre tydelig på første bildet på grunn av lyssettingen.''

Mmmm. Det har du jammen rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...