Gå til innhold

Her melder Ingunn seg ut av Norge.

Anbefalte innlegg

Ja, det tenkte jeg også på, hun må jo søke asyl for å få lov å oppholde seg her i landet, for er hun ikke norsk statsborger er hun heller ikke medlem av EØS.

Da blir hun papirløs asylsøker som om det var en attråverdig tilstand.

Englene vet sikkert ei råd. :-)

Fortsetter under...

Den dama er ikke helt god. Her er en "morsom" artikkel:

http://fritanke.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=8534

Uff! Dama må forsåvidt gjøre som hun vil, men jeg er bekymret over at hun har barn som vokser opp med dette.

Leserinnlegg i Telemarksavisa:

http://i34.tinypic.com/2m6lncw.jpg

''“Vi vet at CIA har utviklet en RFID-chip som kan implanteres under huden eller en nanochip som kan distribueres gjennom, ja – vaksiner. I tillegg til å inneholde et GPS-system som gjør at myndighetene alltid vil vite hvor du er, inneholder også en slik chip muligheten for tankemanipulasjon.”''

Annonse

Gjest Zignatur

Hører hjemme i psykiatrien spør du meg. Snakk om vrangforestillinger og paranoia....

Og hva skal vi gjøre nå da, kaste henne ut av landet? Hun har gitt fra seg førerkort, så hun får ikke kjøre bil... og hun har ikke pass og får ikke reise ut av landet,

men skal hun ha rett til norske trygdeordninger når hun ikke har statsborgerskap eller personnummer eller noe? Hva skjer med henne når hun blir gammel?

Og om hun tjener penger på et vis, så skal hun vel skatte av det, og da må hun vel ha et slags personnummer? Merkelige greier.

Gjest Zignatur

Leserinnlegg i Telemarksavisa:

http://i34.tinypic.com/2m6lncw.jpg

''“Vi vet at CIA har utviklet en RFID-chip som kan implanteres under huden eller en nanochip som kan distribueres gjennom, ja – vaksiner. I tillegg til å inneholde et GPS-system som gjør at myndighetene alltid vil vite hvor du er, inneholder også en slik chip muligheten for tankemanipulasjon.”''

Som sagt - psykiatri, psykiatri, psykiatri....

Like paranoid som han som er tiltalt i Sigriddrapet... Ikke at jeg tror hun

ville gjort noe sånt da, men det var jo slike vrangforestillinger han hadde. Samme som

Bianca R... (om jeg får nevne det fulle navnet, det er hun som mistet omsorgen for sin datter og kjemper mot staten, men hun har lagt ut masse youtubevideor der hun skal bevise at staten retter strålevåpen mot henne og hunden osv, 37 åringen kjente forresten henne, han drev og forsvarte hennes vrangforestillinger).

Jau jau, et galt samfunn.

Gjest Zignatur

Ja, det tenkte jeg også på, hun må jo søke asyl for å få lov å oppholde seg her i landet, for er hun ikke norsk statsborger er hun heller ikke medlem av EØS.

Da blir hun papirløs asylsøker som om det var en attråverdig tilstand.

Rister oppgitt på hodet jeg... herlighet!

Hun får bo papirløst på en psykiatrisk institisjon... lukket sådan, men hun er papirløs, så hvem skal betale den regningen?

Gjest Zignatur

Hva skjer om hun blir akutt syk og må opereres....

har hun råd til å betale operasjonen selv? Det er faktisk ganske dyrt å bli operert i Norge, og nå når hun ikke har norske papirer lenger så er hun faktisk på lik linje med

utlendinger uten papirer, turister osv, bare at hun ikke har noe land som kan dekke dette! Får håpe hun er godt forsikret, eller får hun forsikring når hun ikke har personnummer? Og jobber hun , har hun arbeidsgiver?? Hmmmmm

merkelige greier.

ville gjort noe sånt da, men det var jo slike vrangforestillinger han hadde. Samme som

Bianca R... (om jeg får nevne det fulle navnet, det er hun som mistet omsorgen for sin datter og kjemper mot staten, men hun har lagt ut masse youtubevideor der hun skal bevise at staten retter strålevåpen mot henne og hunden osv, 37 åringen kjente forresten henne, han drev og forsvarte hennes vrangforestillinger).

''Samme som Bianca R... (om jeg får nevne det fulle navnet, det er hun som mistet omsorgen for sin datter og kjemper mot staten, men hun har lagt ut masse youtubevideor der hun skal bevise at staten retter strålevåpen mot henne og hunden osv.''

Det er fryktelig vanskelig å behandle slike personer, fordi de tror alle er ute etter dem, så de tar ikke medisinene sine heller.

Annonse

Hva skjer om hun blir akutt syk og må opereres....

har hun råd til å betale operasjonen selv? Det er faktisk ganske dyrt å bli operert i Norge, og nå når hun ikke har norske papirer lenger så er hun faktisk på lik linje med

utlendinger uten papirer, turister osv, bare at hun ikke har noe land som kan dekke dette! Får håpe hun er godt forsikret, eller får hun forsikring når hun ikke har personnummer? Og jobber hun , har hun arbeidsgiver?? Hmmmmm

merkelige greier.

Hun fikk rekordrask behandling - og avslag på søknaden!:

http://www.dagbladet.no/2012/11/16/nyheter/innenriks/statsborgerskap/pass/24411259/

Dama har også vært med i Trygdekontoret:

http://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-tv/muhh32000412/03-10-2012#t=1m55s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...