Gå til innhold

Ny vaskemaskin på Elkjøp - har vært brukt??

Anbefalte innlegg

Gjest vaskekjerringa

Kjøpte en oppvaskmaskin på Elkjøp i sted.

Denne var pakket inn i plast med isopor rundt, de små pakkene med skruer og ting var også forseglet.

MEN, det mangler endel småting, bl a en koblingsgreie og ben til bak på maskinen.

OG det var vann i maskinen!!! Ser det har rent vann rundt i maskinen + at det lå vann i sluken...

Da må den jo ha vært brukt tidligere og byttet inn??

Gjør de virkelig det, selger ting som har vært brukt, uten og gi oss beskjed om det??

Søren og, jeg får jo ikke satt den i gang uten delene som mangler, og jeg må nå tilbake med maskinen... kan jo være noe feil med den?

Burde man ikke få avslag når man kjøper brukte varer?

Fortsetter under...

Alle maskiner blir testet på fabrikken, så at det er vann i den er ikke noe rart.

Men du må bare forlange å få de delene som mangler

Jeg har aldri opplevd at det har vært vann i en ny oppvasks- eller vaskemaskin. Det vil dessuten kunne lukte ganske ille om nye maskiner pakkes og lagres med fukt i.

Ikke usannsynlig at dette er en B-vare solgt som A-vare.

mvh

Annonse

Alle maskiner blir testet på fabrikken, så at det er vann i den er ikke noe rart.

Men du må bare forlange å få de delene som mangler

Det skal aldri være vann i vaskemaskiner man kjøper nye! Det har jeg aldri opplevd. Det høres ut som en maskin som har vært brukt, og var jeg dem ville jeg reklamert på prisen.

''Burde man ikke få avslag når man kjøper brukte varer?''

Jo, det burde man selvfølgelig. Ikke minst burde man få vite at det er en brukt vare.

På en vaskemaskin ville jeg hatt minst 20% rabatt på ferdigprutet nypris om jeg skulle vært interessert i B-vare.

mvh

Høres rart ut at det er vann i maskinen, det vil ikke akkurat lukte godt etter en stund innpakket i plast.

Mulig at den kun er prøvd på fabrikken, men det har aldri vært vann i dem jeg har kjøpt.

Forresten så kjøper jeg ikke sånne varer på Elkjøp, liker ikke servicen der.

Har forøvrig kjøpt ny vaskemaskin, Miele, i dag, den ligger fortsatt i bilen. Kona vet ikke at jeg har kjøpt ny ennå, hun ville gjerne ha en sånn en, men syntes den var litt dyr og klaget litt nå i kveld på at hun ikke får vasket klær, men jeg har denne i bakhånd,..hehe.

Skal snart bære den inn:-)

Høres rart ut at det er vann i maskinen, det vil ikke akkurat lukte godt etter en stund innpakket i plast.

Mulig at den kun er prøvd på fabrikken, men det har aldri vært vann i dem jeg har kjøpt.

Forresten så kjøper jeg ikke sånne varer på Elkjøp, liker ikke servicen der.

Har forøvrig kjøpt ny vaskemaskin, Miele, i dag, den ligger fortsatt i bilen. Kona vet ikke at jeg har kjøpt ny ennå, hun ville gjerne ha en sånn en, men syntes den var litt dyr og klaget litt nå i kveld på at hun ikke får vasket klær, men jeg har denne i bakhånd,..hehe.

Skal snart bære den inn:-)

Hvilken overraskelse! :) Du kan vel ikke bære den inn alene?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...