Gå til innhold

Noen som har erfaring med US Embassy?

Anbefalte innlegg

Gjest fatherfigure

Skal studere i utlandet og tar med meg familien min. Det jeg lurer på er hvis det står at jeg skal ha med dokumenter og diverse, deriblant passet, hvorfor får jeg en mail hvor det kun står

Dear Sir,

Can you please give us your passport.

Og ingenting mer...

Nå er det slik at jeg har en avtale hos dem om 2 uker og hvis jeg sender passet på mandag, så er det ikke sikkert jeg får den tilbake til jeg skal inn til dem? Hvorfor vil dem ha passet mitt FØR intervjuet?

Mvh, Andreas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385854-noen-som-har-erfaring-med-us-embassy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en telefon inn til dem , jeg hadde ikke bare sendt passet mitt slik.... Hva med ett kopi da ??? Og de er vel høfliger enn ( give us your passport )...Sjekk videre du så slipper du og sitte med skjegget i postkassa. Er hva jeg hadde gjort...

Gjest fatherfigure

Ta en telefon inn til dem , jeg hadde ikke bare sendt passet mitt slik.... Hva med ett kopi da ??? Og de er vel høfliger enn ( give us your passport )...Sjekk videre du så slipper du og sitte med skjegget i postkassa. Er hva jeg hadde gjort...

Synes selv det virker mistenksomt. Virker så rart... Ønsker å gjøre ALT riktig å ærlig bare.

Takk for svar forresten :D Ha en go kveld :D

Hvorfor lure på alt dette på et forum? Vi VET jo ikke. Kan du ikke bare svare dem på mailen du har fått og høre litt nærmere hva de egentlig mener?

''Hvorfor lure på alt dette på et forum? Vi VET jo ikke.''

Han lurer vel på om noen andre har erfaringer med å skaffe seg studentvisum, ikke så rart det??

Jeg kjenner noen som var inne på ambassaden for visum, og tror ikke h*n sendte noe pass i forkant, nei.

''Dear Sir,

Can you please give us your passport.

Og ingenting mer...''

Dette høres rart ut. Har aldri opplevd å få en mail fra en offentlig instans som er så "uformell". Jeg ville ha kontaktet dem på mandag for å høre hvorvidt det er de som har sendt denne mailen og hva de i såfall ønsker du skal gjøre.

Annonse

''Hvorfor lure på alt dette på et forum? Vi VET jo ikke.''

Han lurer vel på om noen andre har erfaringer med å skaffe seg studentvisum, ikke så rart det??

Jeg kjenner noen som var inne på ambassaden for visum, og tror ikke h*n sendte noe pass i forkant, nei.

''Jeg kjenner noen som var inne på ambassaden for visum, og tror ikke h*n sendte noe pass i forkant, nei.''

Det kan være individuelle grunner kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...