Gå til innhold

Hvordan treffe folk på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Fairytail

Jeg har problemer med å bli kjent med folk. Også på nettet. Det er i forhold til på nettet jeg lurer på hvordan jeg kan forbedre mine evner/muligheter.

Er endel i forhold til det motsatte kjønn jeg tenker på, men jeg har ingenting å "skryte av". Jeg er ufør, og driver ikke med noe spesielt.

Så datingsider er vel utelukket. Det jeg har prøvd av det har i alle fall vært håpløst.

Er dette endel av den uunngåelige bakdelen ved å være ufør? Å ikke ha noe sosialt liv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385872-hvordan-treffe-folk-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairytail

du har jo gratis sider som vi som er single og slikt på facebook, det er vel noe som funker etter hvor attraktiv man er, og slikt. Jeg var medlem av møteplassen en stund, det var ikke værdt penga.

Jeg er litt redd for å vise trynet mitt igrunn...

Søren altså... ser ingen løsning på dette problemet jeg.

Går bedre sosialt sett hvis jeg gradvis blir kjent med folk, men det er jo nettopp det som er så vanskelig, å finne folk som er interessert i nettopp meg...

Skammer meg mye over å være ufør, og...

Men takk for svar :-)

Du har sikkert noe positivt du kan "skryte" av? Gode egenskaper, bra humor, interesser, snill hund? Har du ingen verdens ting å skrive om, hvilket jeg tviler på, ja da får du vel skrive om hva du drømmer om og hvordan du ønsker at livet skal bli?:)

Gjest Fairytail

Du har sikkert noe positivt du kan "skryte" av? Gode egenskaper, bra humor, interesser, snill hund? Har du ingen verdens ting å skrive om, hvilket jeg tviler på, ja da får du vel skrive om hva du drømmer om og hvordan du ønsker at livet skal bli?:)

:-)

Jeg er bare så kritisk mot meg selv... ikke på en god måte, men sånn at jeg føler at jeg er en dårlig person som ikke fortjener å ha det bedre / mer sosialt...

Paradoksalt nok virker det nesten enklere å bli kjent med noen utenom nettet, for da trenger jeg ikke skryte og skrive så mye om meg selv, men heller bli gradvis kjent...

Men det funker ikke det heller. Treffer ingen... det kommer jo mye av mine evner til å bli kjent med folk selvsagt, og dette er jo noe jeg kan jobbe med... men føler igrunn ikke at jeg kommer noen vei.

:-)

Jeg er bare så kritisk mot meg selv... ikke på en god måte, men sånn at jeg føler at jeg er en dårlig person som ikke fortjener å ha det bedre / mer sosialt...

Paradoksalt nok virker det nesten enklere å bli kjent med noen utenom nettet, for da trenger jeg ikke skryte og skrive så mye om meg selv, men heller bli gradvis kjent...

Men det funker ikke det heller. Treffer ingen... det kommer jo mye av mine evner til å bli kjent med folk selvsagt, og dette er jo noe jeg kan jobbe med... men føler igrunn ikke at jeg kommer noen vei.

Du kan jo prøve på aktivitetsvenner.no. Der kan du søke etter venner med samme interesser, feks gåturer, kinobesøk osv. Det kan være lettere å skaffe seg nye venner enn å være på jakt etter en kjæreste, slik det oftest er på de andre nettstedene.

Annonse

Gjest prøv igjen

Jeg er litt redd for å vise trynet mitt igrunn...

Søren altså... ser ingen løsning på dette problemet jeg.

Går bedre sosialt sett hvis jeg gradvis blir kjent med folk, men det er jo nettopp det som er så vanskelig, å finne folk som er interessert i nettopp meg...

Skammer meg mye over å være ufør, og...

Men takk for svar :-)

Virker som på sånne bli kjent sider at det går på trynefaktor, man stoler ikke på de som ikke har bilde heller, redd for falske profiler, at det er nabokjerringa osv.

Slike sider funker som reklame - du skal rett og slett reklamere for deg selv.

Du skal ikke lyve, men å pynte litt på sannheten tror jeg de fleste gjør,

retusjerer bildene også :D

Du kan jo ha et kult bilde der du ikke er helt gjenkjennelig, men der man ser litt av deg....

ta masse bilder og se hvilket som ser kulest ut.

Og har du lite interesser osv.. jobb med deg selv, få deg interesser da.

Så kan du skrive litt om det. Men min erfaring er at mennene ikke leser det som står, men kun går etter bildene. Dessverre.......

Og har du struttepupper så går de etter de, men da er det gjerne de useriøse.

Det er dessverre en del useriøse på slike sider, som bare er ute etter å få seg noe, og da går de etter puppene. Men det finnes seriøse og, som er i samme situasjon som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...