Gå til innhold

Noen som har prøvd healing her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd alt jeg. :0) Ingenting virker. Ikke engang kiropraktikere fungerer.

Jeg har alltid tenkt at man må ha et åpent sinn. Og som ung var jeg veldig på søken etter..."noe" for å roe smerte i sjela. Men alle typer behandling jeg har testa har stort sett virkningen begrenset seg til det menneskelige møtet der og da. Som i og for seg er bra og fungerer på kort sikt. Men som går ut over lommeboken.

I voksen alder er jeg ihuga skeptiker og har innsett hvor utrolig lite vi vet. Egentlig. Så det å være menneske, enten man er atomforsker eller kassadame på Rimi, dreier seg for det meste om å finne sin plass der man er, drive med ting man liker og ha mennesker man er glad i med seg på ferden. Resten er...i beste fall ønsketenkning og konstruksjon. :0)

Jeg var gift med en som healet i det skjulte ;) Han trodde jo ikke på healing før han skjønte han hadde de evnene selv ;)

Han var spesielt god på å heale magesmerter, så jeg brukte dette hver gang jeg hadde vondt i magen. Ungene brukte ham flittig også, og han får til og med kolikkbabyer til å stoppe å gråte (hadde han bare hatt de healingevnene da vi hadde kolikkbabyer ;))

Annonse

Hei,

Jeg prøvde det mot ryggsmerter i år 2000. På selveste Dyrskuen i Seljord. Har alldri hatt vondt i ryggen siden.

"Energibaner" som de snakker om er jo ikke noe nytt, kineserne har holdt på i 1000- vis av år.

Kropp og sinn- hånd i hånd.

Jeg har ikke prøvd reiki, men andre typer healing.

Etter en vanskelig sommer med mye bekymring, følte jeg meg i veldig dårlig form. Det var tungt å puste, og bare det å gå opp trappen gjorde at jeg pustet som en hval.

Healeren forklarte at bekymringene hadde satt seg i brystet. Etter healingen følte jeg meg utrolig lettet. Det var helt fantastisk deilig å kjenne at det ble lett å puste igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...