Gå til innhold

En bil nr 2

Gjest mye å velge i

Anbefalte innlegg

Gjest mye å velge i
Skrevet

Jeg vil kjøpe en bil nr 2. Max pris 150'

Kjøpe en helt ny liten bil, eller en noen år gammel litt større litenbil.

Elbil er ikke noe alternativ.

Skrevet

Å kjøpe helt ny bil lønner seg nesten aldri økonomisk. Den taper seg gjerne noen titalls tusen i det den ruller ut av butikken.

Om økonomien er avgjørende ville jeg altså absolutt kjøpt en bil som er ett-tre år gammel.

Selv kjøpte jeg ny bil sist, rett og slett fordi jeg hadde fulgt med en stund og ikke fant slik bruktbil jeg ville ha (ville blant annet ha automatgir, som ikke var så vanlig på modellen).

Gjest mye å velge i
Skrevet

Å kjøpe helt ny bil lønner seg nesten aldri økonomisk. Den taper seg gjerne noen titalls tusen i det den ruller ut av butikken.

Om økonomien er avgjørende ville jeg altså absolutt kjøpt en bil som er ett-tre år gammel.

Selv kjøpte jeg ny bil sist, rett og slett fordi jeg hadde fulgt med en stund og ikke fant slik bruktbil jeg ville ha (ville blant annet ha automatgir, som ikke var så vanlig på modellen).

Hvilken bil kjøpte du? Jeg ser på Audi A2, A3, VW Golf og Polo.

Skrevet

Hvilken bil kjøpte du? Jeg ser på Audi A2, A3, VW Golf og Polo.

Jeg kjøpte en bil i omtrent samme klasse, har ikke lyst til å legge ut detaljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...