Gå til innhold

Anbefal meg en oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest Klar ferdig gå

Har du (hatt) en oppvaskmaskin som du er veldig fornøyd med?

Jeg skal kjøpe ny, og ønsker anbefalinger.

Har til nå hatt en Whirlpool (ADP 5560) som jeg har vært veldig misfornøyd med, både pga dårlige tørkeegenskaper samt et elendig plasseringssystem. Et pluss var at den var stillegående.

Viktig for meg er:

1) Ikke altfor dyr

2) Energibruk

3) God plasseringsløsning

4) Relativt stillegående.

Den må være max 60 cm bred.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385909-anbefal-meg-en-oppvaskmaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gode erfaringer med hvitevarer fra Siemens, ikke minst oppvaskmaskiner. Praktiske og fungerer godt. Bosch er akkurat det samme som Siemens.

Bor du i en større by kan du gjøre et varp på et B-vareutsalg. (Ofte i kombinasjon med serviceverksted.)

mvh

Har en Miele. Den er gammel, aldri vært noe tull. Vi arvet den etter ett vennepar da de pusset opp kjøkknet sitt, da var den 7 år gammel. Vi har nå hatt den i 4 år, og den viser ingen tegn til å si takk for seg. Her blir et garantert en Miele neste gang også. Og bestikkskuffen er utrolig praktisk, det er ett must for meg.

Annonse

Siemens har bestikkskuff.

http://www.siemens-home.no/SN46T593SK.html

mvh

Ok, men syns de har litt dårlig innredning. Det syns jeg forsåvidt Miele også har, men jeg liker den bestikkskuffen. Drømmemaskin må være Askos innredning hvis de har fomlet seg til å få bestikkskuff. Ingen maskiner har bedre innredning enn Asko sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...