Gå til innhold

Påståelig unge - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha og applaus :) I motsetning til Sør syns jeg DU - ikke datter - skal roses for å ha stått på sitt her - herlig historie :)

Bra jeg ikke gikk for langt iallefall ;) Takk :)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

11

• Sør

5

• PieLill

3

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Nåja, det er ikke alle som vokser påståelighet av seg! – Mrs Doolittle''

Nei, du er et godt bevis for det! :-)

Ja, det var jo rette rævva som feis! Skjønner jo du tok det personlig, men fra min side var det en generell kommentar. Og så måtte du være frekk for å sikre deg?

:P

Skrevet

''Nåja, det er ikke alle som vokser påståelighet av seg! – Mrs Doolittle'' ''Nei, du er et godt bevis for det! :-)'' Sa ikke du akkurat at du aldri bedrev personangrep...? ;-)

Nåja, det er jo motbevist mer enn en gang allerede. ;)

Skrevet

''Å stå på sitt når man tar feil, er ikke styrke! Å ha evne til å innrømme feil, det er å være sterk. Og klok. Nå er det i dette tilfellet snakk om en jentunge, men det er viktig lærdom å ha med seg, det å gi seg når man tar feil. Ingen blir beundret fordi de er påståelige når "alle" vet de tar feil!'' Helt enig. Det er jo mor - ikke datter - som skal roses for å ha stått på sitt her :D

Helt enig! :)

Skrevet

Nåja, det er jo motbevist mer enn en gang allerede. ;)

Ikke sant :) Det har en historie dette, for han sa også engang tidligere at han aldri hadde gjort ett-eller-annet, og ba meg linke til det han hadde sagt, men siden jeg ikke gidder å søke etter alt som er sagt da-eller-da har jeg heller påpekt etpar åpenbare motsigelser når de har kommet trillende... ;-)

Skrevet

Ikke sant :) Det har en historie dette, for han sa også engang tidligere at han aldri hadde gjort ett-eller-annet, og ba meg linke til det han hadde sagt, men siden jeg ikke gidder å søke etter alt som er sagt da-eller-da har jeg heller påpekt etpar åpenbare motsigelser når de har kommet trillende... ;-)

Velkommen i den klubben. ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Er det ikke sånn at barna tar etter sine foreldre?

Hehe, i så fall er det ikke fra meg ;)

Til og med min ekssvigermor sier at dette har hun garantert fra faren :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...