mrxx Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ''Vel, du har vel ikke akkurat fått få tilbakemeldinger på oppførselen din av mange i årenes løp både her og andre nettsteder du er på. Noe burde vel snart gå inn?'' Tror du på Nissen også? Du sier noe:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Og det er igrunnen finurlig å måtte presisere dette faktum for en som hele livet sitt på Dol har messet om muslimers rett til både det ene og det andre. Basert på deres tro! Som ikke på noe vis kan bevises som sannhet i noen som helst større grad enn nisser og tusser. Eller Jesuser og Buddaher. :0) Over og ut fra Enola på fjellet med et fingerbøl rødvin og fyr i peisen. :oD Ja.... har vært inne på tanken jeg også Trosfrihet er så ufattelig viktig! Og da kan man ikke latterliggjøre andres tro eller ikke-tro... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Og det er igrunnen finurlig å måtte presisere dette faktum for en som hele livet sitt på Dol har messet om muslimers rett til både det ene og det andre. Basert på deres tro! Som ikke på noe vis kan bevises som sannhet i noen som helst større grad enn nisser og tusser. Eller Jesuser og Buddaher. :0) Over og ut fra Enola på fjellet med et fingerbøl rødvin og fyr i peisen. :oD ...eh...???? Det virker som om du forveksler trosfrihet/ytringsfrihet (som er noe man har i demokratier, og som jeg har skrevet side opp og side ned "for")... ...med "retten til å tro/ytre seg uimotsagt", som er noe som man har i diktatur. Jeg har aldri påstått at ikke Joralf Gjerstad, Siv Jensen, diverse religiøse "gærninger" og alle andre ikke skal få YTRE seg. Tvert i mot har jeg forsvart denne grunnleggende rettigheten mange ganger. Derimot er det ingen rett å få ytre seg uimotsagt. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja.... har vært inne på tanken jeg også Trosfrihet er så ufattelig viktig! Og da kan man ikke latterliggjøre andres tro eller ikke-tro... ''Trosfrihet er så ufattelig viktig! Og da kan man ikke latterliggjøre andres tro eller ikke-tro... – togli'' En del av trosfrihet og ytringsfrihet er faktisk også retten til å latterliggjøre Pizza Grandiosa, religion, merkelige politiske og religiøse synspunkter, og alt annet. Det er en del av ytringsfriheten. (Hvorvidt det er høflig eller ei er en helt annen sak.) Store fremskritt har blitt gjort med humor, og å latterliggjøre Kirken for dens syn på kvinner, og mye annet. Man har også brukt humor mot konger, osv. Alle kjenner eventyret om Keiserens nye klær. ==== Så akkurat som jeg selvsagt ikke vil forby han her (som jeg ikke husker navnet på) fra å snakke om "Vitenskapens vrangforestillinger" (som denne tråden handler om), så kan mannen heller ikke forlange eller forvente at de han angriper (og anklager for "vrangforestillinger" skal ta ham seriøst. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ...eh...???? Det virker som om du forveksler trosfrihet/ytringsfrihet (som er noe man har i demokratier, og som jeg har skrevet side opp og side ned "for")... ...med "retten til å tro/ytre seg uimotsagt", som er noe som man har i diktatur. Jeg har aldri påstått at ikke Joralf Gjerstad, Siv Jensen, diverse religiøse "gærninger" og alle andre ikke skal få YTRE seg. Tvert i mot har jeg forsvart denne grunnleggende rettigheten mange ganger. Derimot er det ingen rett å få ytre seg uimotsagt. Med vennlig hilsen Tullball Sør. Du harselerer kverulerer og behandler folk råttent når de sier de tror. Uansett hva de tror på. Og det er ikke å støtte ytringsfrihet. Du kan jo begynne med å fortelle muslimer hvor idioter de er som tror en eller annen gud har bestemt at de skal ha et laken over hodet. Du har jo ingen problemer med å fortelle kristne at de er blåst i hodet når de henviser til noe Jesus skal ha sagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tullball Sør. Du harselerer kverulerer og behandler folk råttent når de sier de tror. Uansett hva de tror på. Og det er ikke å støtte ytringsfrihet. Du kan jo begynne med å fortelle muslimer hvor idioter de er som tror en eller annen gud har bestemt at de skal ha et laken over hodet. Du har jo ingen problemer med å fortelle kristne at de er blåst i hodet når de henviser til noe Jesus skal ha sagt. ''Tullball Sør. Du harselerer kverulerer og behandler folk råttent når de sier de tror. Uansett hva de tror på. Og det er ikke å støtte ytringsfrihet. Du kan jo begynne med å fortelle muslimer hvor idioter de er som tror en eller annen gud har bestemt at de skal ha et laken over hodet. Du har jo ingen problemer med å fortelle kristne at de er blåst i hodet når de henviser til noe Jesus skal ha sagt. – EnolaGay'' Og hva får deg til å tro at jeg ikke gjør det? Personen jeg har kritisert hardest på DOL de siste 14 årene var nettopp en muslim. Det er ingen andre muslimer her, men som jeg har påpekt utallige ganger er jeg (minst) like mye mot vanlig islam som mot kristendom, hinduisme, osv. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shdgfølsjæøjkwsøefk Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 ''Du har jo heller ikke noen beviser for det du påstår, så det hele fremstår bare som ren persontrakassering fra din side'' Vel, du har vel ikke akkurat fått få tilbakemeldinger på oppførselen din av mange i årenes løp både her og andre nettsteder du er på. Noe burde vel snart gå inn? Gå inn? Her bedriver store deler av forumet atferdsterapi på samme person, en som gir utrykk for at det bare er alle andre det har klikket for. Når han selv blir nok provosert av dette, blir det tydelig hva han virkelig står for. Temmelig pinlige greier, tidvis litt underholdende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385991-vitenskapens-vrangforestillinger/page/5/#findComment-3416683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.