Gå til innhold

Norskpakistanere slipper - nordmenn må betale

Anbefalte innlegg

''Etnisk norske pensjonister i utlandet opprørt over regjeringens skattepolitikk.

- Det er ren bingo om du må betale skatten eller ikke. Alt avhenger av hvilket land du flytter til. I noen land slipper du, i andre land må du betale.

For eksempel blir norske pensjonister i Thailand trukket kildeskatt, mens norsk-pakistanere som har flyttet tilbake til hjemlandet ikke trekkes kildeskatt i Pakistan.''

http://www.na24.no/article3486504.ece

Sosialistregjeringen verdsetter tydeligvis våre nye landsmenn høyere enn de etnisk norske innbyggerene som har bygget opp landet.

Fortsetter under...

''Sosialistregjeringen verdsetter tydeligvis våre nye landsmenn høyere enn de etnisk norske innbyggerene som har bygget opp landet. – lauring''

Løgn fra deg.

For det første gjelder skattereglene uansett om folk har "bygget opp landet" eller ei. (Og husk Frp er vel partiet som har flest uføre, hvis det er de du ønsker å trakassere.)

For det andre så gjelder skattereglene basert på land, ikke etnisitet. En "norskpakistaner" som flytter til Thailand underlegges samme skatteregler som en etnisk nordmann som flytter dit.

Det er egentlig flott at du må lyve for å få en "historie" for det viser jo at du ikke har noen reelle historier å komme med.

Diskriminering er selvsagt helt OK når det går i fremmedkulturelles favør.

En annen sak er at trygdesatsene bør indekreguleres etter levekostnadene i hvert enkelt land, slik at ingen kan sitte å gasse seg som små krøsuser hverken i Pakiastan eller Thailand for norske velferdspenger.

Vi får håpe det kommer etter høstens valg og regjeringsskifte.

''Sosialistregjeringen verdsetter tydeligvis våre nye landsmenn høyere enn de etnisk norske innbyggerene som har bygget opp landet. – lauring''

Løgn fra deg.

For det første gjelder skattereglene uansett om folk har "bygget opp landet" eller ei. (Og husk Frp er vel partiet som har flest uføre, hvis det er de du ønsker å trakassere.)

For det andre så gjelder skattereglene basert på land, ikke etnisitet. En "norskpakistaner" som flytter til Thailand underlegges samme skatteregler som en etnisk nordmann som flytter dit.

Det er egentlig flott at du må lyve for å få en "historie" for det viser jo at du ikke har noen reelle historier å komme med.

At du ikke klarer å lese norsk er ditt problem.

Annonse

Gjest dfljhgldjsdkvjjghggk

Løgn fra deg.

Å ja, land og ikke folk. Den har vi hørt før. Noen synes vel at det blir rettferdig bare det finnes tilstekkelig kamuflasje for et rasistisk skatteregime.

De flytter tilbake til hjemlandet sitt... gjør ikke det en forskjell?

Hei,

Det har ingenting å gjøre med det lauring feilaktig påstår, men at Norge har forskjellige skatteavtaler med forskjellige land - enten det er snakk om USA, UK, Frankrike, Pakistan, Australia eller Thailand.

Det har selvsagt intet med etnisitet å gjøre - de norske reglene er de samme for etniske nordmenn som flytter til Pakistan, og norsk-pakistanere/norsk-thailendere som flytter til Thailand.

Med andre ord, saken er løgnaktig fremstilt.

Med vennlig hilsen

Å ja, land og ikke folk. Den har vi hørt før. Noen synes vel at det blir rettferdig bare det finnes tilstekkelig kamuflasje for et rasistisk skatteregime.

''Å ja, land og ikke folk. Den har vi hørt før. Noen synes vel at det blir rettferdig bare det finnes tilstekkelig kamuflasje for et rasistisk skatteregime. – dfljhgldjsdkvjjghggk''

Enda en løs idiot-påstand om "rasisme".

Nei, det er ikke rasisme. Ingen blir forskjellsbehandlet på grunnlag at etnisitet, hudfarge, religion eller annet.

Sett deg inn i fakta.

At du ikke klarer å lese norsk er ditt problem.

''At du ikke klarer å lese norsk er ditt problem. – lauring

''

Nuvel, det er jeg, og ikke du, som har fakta på min side. At du ikke forstår regelverket er åpenbart, men kanskje ikke så overraskende?

Hei,

Det har ingenting å gjøre med det lauring feilaktig påstår, men at Norge har forskjellige skatteavtaler med forskjellige land - enten det er snakk om USA, UK, Frankrike, Pakistan, Australia eller Thailand.

Det har selvsagt intet med etnisitet å gjøre - de norske reglene er de samme for etniske nordmenn som flytter til Pakistan, og norsk-pakistanere/norsk-thailendere som flytter til Thailand.

Med andre ord, saken er løgnaktig fremstilt.

Med vennlig hilsen

Ja, det var noe sånt jeg trodde, eller, jeg skjønte iallefall at det hun/han skrev var riv ruskende galt. (Er ikke så flink å sette meg inn i alt, men kjenner det når noe skurrer)

Ja, det var noe sånt jeg trodde, eller, jeg skjønte iallefall at det hun/han skrev var riv ruskende galt. (Er ikke så flink å sette meg inn i alt, men kjenner det når noe skurrer)

Ja, det er bare en populistisk og tåpelig fremstilling av at Norge ikke har identiske skatteavtaler med alle land i verden. Det er det ingen som har.

Med vennlig hilsen

Gjest dfljhgldjsdkvjjghggk

''Å ja, land og ikke folk. Den har vi hørt før. Noen synes vel at det blir rettferdig bare det finnes tilstekkelig kamuflasje for et rasistisk skatteregime. – dfljhgldjsdkvjjghggk''

Enda en løs idiot-påstand om "rasisme".

Nei, det er ikke rasisme. Ingen blir forskjellsbehandlet på grunnlag at etnisitet, hudfarge, religion eller annet.

Sett deg inn i fakta.

Nå går folk flest ikke på den typen naiv propaganda som du gjør, spesielt ikke når det er du som argumenterer.

Annonse

Nå går folk flest ikke på den typen naiv propaganda som du gjør, spesielt ikke når det er du som argumenterer.

''Nå går folk flest ikke på den typen naiv propaganda som du gjør, spesielt ikke når det er du som argumenterer. – dfljhgldjsdkvjjghggk''

Nei, jeg forstår du ikke blir nevneverdig plaget av fakta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...