Gå til innhold

Er hun ikke en god venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke du er hår sår egentlig,har man hatt ei god venninne gjennom 15 år,så husker man vel på å si *gratulerer med dagen*

Hadde vel blitt noe snurt jeg au.

Skrevet

Jeg har en venninne som henger seg opp i slike ting, og jeg skjønner ikke at hun ikke blir utslitt av det ;)

Hvorfor gruble på slikt? Det er rett og slett ikke alle som går rundt og husker bursdager :)

Skrevet

Sannsynligvis en glipp. Synes som sagt ikke dette er noe å gjøre sak av.

Hold heller regnskap med hyggelige hilsner du får enn de du ikke får.

mvh

''Hold heller regnskap med hyggelige hilsner du får enn de du ikke får.''

Et veldig godt råd.

Skrevet

Synes ikke du er hår sår egentlig,har man hatt ei god venninne gjennom 15 år,så husker man vel på å si *gratulerer med dagen*

Hadde vel blitt noe snurt jeg au.

Godt jeg ikke er din venninne. Jeg er ganske håpløs på å huske slikt.

mvh

Skrevet

Hårsår? Tja, jeg håper ikke at noen av mine venner går rundt og husker på små forglemmelser jeg gjorde for ti år siden, for å si det sånn.

Gjest skjøvet ut?
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at hun kanskje føler seg usikker og litt lei seg fordi hun ikke ble invitert til en så stor dag. Kanskje hun ikke er klar over at du ikke feiret? Kanskje hun tror du feiret med andre venninner? Og da føler hun det kanskje litt ubehagelig å nevne bursdagen?

Skrevet

Jeg er ikke god i å huske bursdager, men jeg gratulerer venner når jeg husker/blir påminnet om det, samme dag eller noe senere. Hvorfor unngår hun å gratulere deg når hun visste om bursdagen din?

Skrevet

Hei,

Du får håpe på bedre tider når du fyller 60 år, 70 år, 80 år, 90 år og event 100 år.

Du er fortsatt ung og har sannsynligvis mange gode år og runde tall foran deg.

For å gjøre det enda bedre vil eg anbefale å feire dagen og invitere venninna di på festen, så vil det nok ordne seg...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...