Gå til innhold

Vågå-ordføreren går til anmeldelse

Anbefalte innlegg

Gjest urkkkkkkkk
Skrevet

Og de skypemeldingene da.... uskyldig? I don't think so!

Skrevet

Skjønner ikke helt at du mener dette ikke bør anmeldes? Mener du at man kan opprette en falsk profil i en annens navn dersom man har en god grunn for det?

Skrevet

Skjønner ikke helt at du mener dette ikke bør anmeldes? Mener du at man kan opprette en falsk profil i en annens navn dersom man har en god grunn for det?

Har jeg sagt noe som helst om hvorvidt det bør anmeldes eller ikke?

Tror det eneste jeg nevnte var at den videoen (som ikke utgir seg for å være lagt ut av Øygard) var interessant.

En annen sak er at den har et beskjedent antall treff, noe som godt mulig kan komme til å endre seg med den publisiteten en anmeldelse gir.

Men for å svare direkte på det du spør om: Å anmelde en slik video ser jeg ikke som annet enn nok et forsøk fra ordføreren på å stoppe alt som ikke går i hans favør, og et ønske om å ha full kontroll på hva allmennheten har tilgang på av informasjon og synspunkter (jfr.stengte dører i retten). Det har vært adskillig mer urettferdige og injurierende ting enn dette på youtube. Denne filmen baserer seg på det som har vært i media.

Å opprette en konto (uansett type) i en annen persons navn, er selvsagt noe annet.

Skrevet

Har jeg sagt noe som helst om hvorvidt det bør anmeldes eller ikke?

Tror det eneste jeg nevnte var at den videoen (som ikke utgir seg for å være lagt ut av Øygard) var interessant.

En annen sak er at den har et beskjedent antall treff, noe som godt mulig kan komme til å endre seg med den publisiteten en anmeldelse gir.

Men for å svare direkte på det du spør om: Å anmelde en slik video ser jeg ikke som annet enn nok et forsøk fra ordføreren på å stoppe alt som ikke går i hans favør, og et ønske om å ha full kontroll på hva allmennheten har tilgang på av informasjon og synspunkter (jfr.stengte dører i retten). Det har vært adskillig mer urettferdige og injurierende ting enn dette på youtube. Denne filmen baserer seg på det som har vært i media.

Å opprette en konto (uansett type) i en annen persons navn, er selvsagt noe annet.

''Å opprette en konto (uansett type) i en annen persons navn, er selvsagt noe annet'' Da er vi enige da :)

Skrevet

''Å opprette en konto (uansett type) i en annen persons navn, er selvsagt noe annet'' Da er vi enige da :)

:-)

Gjest lermegihel
Skrevet

Og de skypemeldingene da.... uskyldig? I don't think so!

Ikke lett å si.

De har visst utviklet et eget "stammespråk" oppi der.

"Er'u blaut" og "hengekorger" hører visst under dette "stammespråket".

Hører du Øygard : jeg ler meg rett ihel !

At du ikke kjenner din besøkelsestid er for meg totalt ubegripelig !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...