Gå til innhold

Kan jeg gå med en slik jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha en ny jakke, og selv om smaken er ulik, så vil jeg ha på meg vanlige klær som ikke vekker oppsikt.

Jeg likte denne, og jeg lurer på om man kan gå i en slik jakke?

den er veldig meg, jeg liker jo eventyr, så sikkert derfor.

http://www.lightinthebox.com/no/null_p237848.html

Takknemlig for svar/synspunkter.

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

38

• Bella Dotte

4

• tonie

3

• gullfisk

3

Skrevet

Hei!

det er den på bilde nr 2 jeg likte :-)

Skrevet

Ja, det kan du - hvis du skal på steampunk-party!

Skrevet

Den står under Leker og hobbyer, så jeg lurer på om den er ment som et kostyme?

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Eh nei, det kan du ikke... Dette er et kostyme, noe man kler seg ut med...

Skrevet

Den vil nok vekke oppsikt og folk vil tenke at du er litt spesiell.... jeg tror ikke jeg ville kjøpt den til vanlig bruk :)

Annonse

Skrevet

Hei!

Alle bildene er av samme jakke, men tatt fra ulik vinkel.

Skrevet

Denne kunne du hatt på karneval eller på Halloween, men ikke til vanlig. Har du sett at jakken heter Gothic Lolita? Jeg syns navnet beskriver jakkens uttrykk godt :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei!

Den på bilde nr 2 var veldig fin! Men uten vest og den gulllenken.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Er bilde nr to den samme, men uten den halssaken og sløyfegreia?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, ser det nå, leste beskrivelsen, "halstørklet" og knappen behøver ikke brukes. Hvis man og dropper gullenken synes jeg den er fin jeg!

Skrevet

Nei, du kan ikke gå i den jakken der hvis du ikke ønsker å skille deg ut. Den er veldig spesiell.

Annonse

Skrevet

Er bilde nr to den samme, men uten den halssaken og sløyfegreia?

Jepp.

Skrevet

Ja, ser det nå, leste beskrivelsen, "halstørklet" og knappen behøver ikke brukes. Hvis man og dropper gullenken synes jeg den er fin jeg!

Som kostyme - ja. Men som du ser kan den ikke kneppes på vanlig vis - det er vesten som knepper den sammen ser det ut som. Dessuten er den nok vel fluffy over hoftene for de aller fleste sånn til hverdags hehe ;-)

Skrevet

Nei, den kan du ikke gå med uten å skille deg ut. Veldig.

Tenk på hva barna ville sagt når moren deres kommer og henter dem, og alle synes hun har kledd seg ut som Kaptein Sabeltann! ;)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Som kostyme - ja. Men som du ser kan den ikke kneppes på vanlig vis - det er vesten som knepper den sammen ser det ut som. Dessuten er den nok vel fluffy over hoftene for de aller fleste sånn til hverdags hehe ;-)

Jeg lurte på den vesten, om den er en del av jakken. Men som sagt, dropp vesten (hvis det er mulig), halstørkleopplegget og gullenken...da synes jeg den er fin :-)

Skrevet

Hvordan kan du forene det å ikke vekke oppsikt med den jakka der?

Skrevet

''Jeg skal ha en ny jakke, og selv om smaken er ulik, så vil jeg ha på meg vanlige klær som ikke vekker oppsikt.

Jeg likte denne, og jeg lurer på om man kan gå i en slik jakke?''

Bare hvis du skal på karneval, eller vil se ut som fru. Sabeltann.

Skrevet

Ja, det kan du - hvis du skal på steampunk-party!

Hei!

Hva ?? er det?

Det har jeg aldri hørt om, så mye rart du vet,. hvor har du finnet ut av så mye forunderlig du som har asperger syndrom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...