Gå til innhold

Blitz stormet nynazistenes julebord

Anbefalte innlegg

Gjest oslobasse

http://www.aftenposten.no/nyheter/Blitz-stormet-nynazistenes-julebord---tre-til-sykehus-7053825.html

''Et 30-talls snauskaller hadde leid kjellerlokalet på La Bohème i Oslo da 12-15 ungdommer stormet inn og slo rundt seg med knuste flasker.

Én mann ble kjørt Oslo unoversitetssykehus Ullevål med kutt- og øyeskader etter å ha blitt truffet av en knust flaske, mens to andre ble kjørt til legevakten.

- Vitner sier at det var aksjonister fra Blitz-miljøet som hadde stormet inn. Det var både menn og kvinner nede i kjellerlokalet, og disse ble angrepet med flasker, sier innsatsleder Arve Røtterud ved Oslo politidistrikt til Aftenposten.no.''

Når skal Blitz-huset tømmes for pøbel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386061-blitz-stormet-nynazistenes-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Når skal Blitz-huset tømmes for pøbel? – oslobasse''

De har nok ikke helt fått med seg at 2. VK er over, så de fortsetter tradisjonen med å angripe nazister.

Og så lett var det altså å fjase vekk politisk vold så lenge forøverne tilhører vesntresiden..

Hei!

Blitz huset er fult av mennesker som har gode hjerter.

De gir mennesker en seng og husly når alle andre forfølger, enten de er mennesker på flukt eller mennesker med rusproblemer, de bryr seg. Jeg kan identifisere meg med den idealisme de har, men også med det sinne de føler mot destruktive krefter. (som nynazister)

Av mennesker som virkelig vil noe, vil hjelpe, setter seg selv til side, de finner man mange av på Blitz.

Blitz huset er fylt av også idealisme, av ærlighet og det ekte. Sikkert gjør de mange feil men jeg vil ha Blitzhuset og jeg vil ha flere Blitzhus.

Jeg syns flere unge burde bli husokkupanter og vi foreldregenerasjonen burde støtte protesten som også er en protest mot boligbyggingen. For boligene som bygges er for dyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...