Gå til innhold

EU vil forby de tradisjonelle barnebøker

Anbefalte innlegg

Hei,

EU har ingen myndighet til å forby lærebøker, og kilden (Daily Mail) er litt som å sitere Sovjettidens Pravda avis om hvordan situasjonen er i USA. ;-) "I Sovjet har vi produsert flere traktorer enn de har på Manhatten!" ;-)

Innlegget er jo bare tull og trolling. (Akkurat slik som de forrige av samme nick.)

Med vennlig hilsen

''Innlegget er jo bare tull og trolling. (Akkurat slik som de forrige av samme nick.)''

Siden du mener det fatter jeg ikke hvorfor du gidder å svare.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Mrs D

11

• mrxx

10

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Neida, jeg overgår da ikke deg.

Hvis du er interessert i å diskutere Sør så kan du/dere ta det i en annen tråd.

Det er ikke interessant å diskutere deg. Og ikke bestemmer du hvor eller hvordan andre skal påpeke frekkhetene dine. Du er et interessant objekt å studere kun fordi du er så totalt blottet for selvinnsikt og folkeskikk i forhold til folk som er uenige med deg. Selv ikke jeg når deg til knærne en gang, sånn sett. Men i motsetning til deg så VET jeg at jeg svsrer ufint, du gjemmer deg bak blablabla og flaue bortforklaringer.

Det er ikke interessant å diskutere deg. Og ikke bestemmer du hvor eller hvordan andre skal påpeke frekkhetene dine. Du er et interessant objekt å studere kun fordi du er så totalt blottet for selvinnsikt og folkeskikk i forhold til folk som er uenige med deg. Selv ikke jeg når deg til knærne en gang, sånn sett. Men i motsetning til deg så VET jeg at jeg svsrer ufint, du gjemmer deg bak blablabla og flaue bortforklaringer.

''Det er ikke interessant å diskutere deg. ''

haha! Dagens!

Dere er jo flere her i tråden som bedriver fint lite annet.

:-)

''Det virker som om det er noe du bare tillater deg fordi vedkommende skriver noe du er uenig i.''

Kongen av DOL mener vel selv han er hevet over normal folkeskikk.

''Kongen av DOL''

Så, så! Han kunne finne på å tro at fler enn han mener han er det. ;)

''Det er ikke interessant å diskutere deg. ''

haha! Dagens!

Dere er jo flere her i tråden som bedriver fint lite annet.

:-)

Og hvorfor gjør vi det? Hadde du i det hele tatt tatt innover deg grunnen til at du i det hele tatt blir nevnt, så hadde DOL kanskje blitt et triveligere sted også for deg. Og du fikk det mindre travelt med å påpeke egen fortreffelighet. Hvor mange har vært enig med deg i denne tråden?

''Innlegget er jo bare tull og trolling. (Akkurat slik som de forrige av samme nick.)''

Siden du mener det fatter jeg ikke hvorfor du gidder å svare.

''Siden du mener det fatter jeg ikke hvorfor du gidder å svare.– lauring''

Slik propaganda og løgn bør jo ikke få stå uimotsagt. Akkurat som man ikke burde la Sovjets løgner på 80-tallet stå uimotsagt.

Annonse

Og hvorfor gjør vi det? Hadde du i det hele tatt tatt innover deg grunnen til at du i det hele tatt blir nevnt, så hadde DOL kanskje blitt et triveligere sted også for deg. Og du fikk det mindre travelt med å påpeke egen fortreffelighet. Hvor mange har vært enig med deg i denne tråden?

Enda et innlegg om Sør fra deg...

Slik propaganda og løgn bør jo ikke få stå uimotsagt. Akkurat som man ikke burde la Sovjets løgner på 80-tallet stå uimotsagt.

Spørsmålet er vel heller hvorfor du må motsi det med ord som "hysteriske innlegg" og "Og å bruke Daily Mail som kilde er litt som å si at "jeg leste det i KK da jeg var hos tannlegen"."

Vi ønsker heller ikke at din nedlatenhet, frekkehet, og latterliggjøring skal stå imotsagt.

Spørsmålet er vel heller hvorfor du må motsi det med ord som "hysteriske innlegg" og "Og å bruke Daily Mail som kilde er litt som å si at "jeg leste det i KK da jeg var hos tannlegen"."

Det er jo for å gi deg noe å lure på. :-)

Annonse

Hvorfor skulle jeg det?

Hvorfor ikke, så lenge du oppfører slik du gjør og klager på at andre gjør det mot deg? Vi gjør ikke annet enn å bruke akkurat de samme metodene mot deg som du selv bruker. Men av en eller annen grunn så føler du deg hevet over alle andre.

Jeg aner ikke hvilken løgn du snakker om.

''Det virker som om det er noe du bare tillater deg fordi vedkommende skriver noe du er uenig i.''

Kongen av DOL mener vel selv han er hevet over normal folkeskikk.

Hva kan grunnen til at DOL tillater denne fyren å rasere alt som er av tråder og emner være?

Er det tillatt som et helsefaglig studium i "psykopater på nett" eller noe i den dur mon tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...