Gå til innhold

Eksistensiell angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kloke ord :)

Takk :) Antar iallefall det er sånn det kan henge sammen :P Kjenner mange som får migrene pga stressende påkjenninger... Jeg får ikke migrene, men tinnitus - antar det er mange av de samme mekanismene som skjer ;)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

13

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• Angustia

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''når man er anspent og har det tøft psykisk''

Kan merkes slik og. Det merkes på mange ulike måter, men greit...har dradd strikken langt nok nå.

Og da er det bare en vei videre - oppover :)

Sørg for å gjøre noe lystbetont i morgen og kos deg :) Life is wonderful - bare man åpner opp for det :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fordi jeg fikk en melding på tv når jeg var psykotisk sist at en meteor skulle treffe jorden og ødelegge den i 2013. Så har det blitt bekreftet at den ikke skulle gå under alikevell, at en ny beregning sa at sannsynligheten var svært liten for det. Og nå en ny beregning på at den vil sneie jorden så vidt!!. Ja det er grunn til å drikke seg full mener jeg. Vi vet ikke helt sikkert. Men ihvertfall... jeg ser ingen mening med verden!!, jeg ser bare all elendigheten tenker stakkars mennesker!!, vi kommer til å beregne vår egen død. Jeg vil bare være full og ikke kjenne noe som helst....

Andre sier at det er 21.12.12 det skal skje.

Hvorfor tar disse feil?

hidi, the scorpion
Skrevet

Andre sier at det er 21.12.12 det skal skje.

Hvorfor tar disse feil?

''Hvorfor tar disse feil?''

For det første viste alt seg som en misforståelse, de hadde ikke noe "endedag", de hadde overhodet ikke noen tanker om dommedag.

Som en forsker sa:" Dommedag var da spanjolene kom!"

Fra et kristent standpunkt: "Så skal ingen vite, hverken dag, uke eller år"

Lev livet mens du lever, ingen kjenner morgendagen.

Skrevet

Det er mange sekter og andre grupper i verden som har blitt skuffet minst én gang over at dommedagsprofetier ikke slo til.

Jeg tror nok vi må slite oss gjennom både 2013 og 2014.

Dere som skal overleve meg med flere tiår, bør være mer bekymret for overbefolkning og energi- og vannmangel, enn for meteorer og andre dunder & brak-katastrofer.

• 2 uker senere...
Skrevet

ja, men jeg kjenner på meg at verden skal gå under i 2013. Det sier Mayane nemlig. Og det tror jeg på. Det hele er så absurd at jeg egentlig burde le og drikke meg dritings. Det er ingen mening med livet, bare en tilfeldighet som mayane forutså ved en tilfeldighet, og at vi tilfeldigvis skal dø i 2013.

http://www.camilloloken.com/selvutvikling/21-desember-2012

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...