Gjest Nightfish Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 http://www.ba.no/jobbmagasinet/article6351074.ece Har ingen problemer med å hakke kjøttdeigen med stekespaden, så skjønner ikke vitsen med den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Litt avhengig av hva slags panne jeg steker i så bruker jeg enten to vanlige spisegafler eller to treredskaper, funker ypperlig. Orker nok ikke kjøpe enda mer dill og fylle kjøkkenskuffene med nei. Men bra om fyren får det til da! ) 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 den var jo litt tøff da morsom gave til mine voksne barn som spiser masse Taco. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Litt avhengig av hva slags panne jeg steker i så bruker jeg enten to vanlige spisegafler eller to treredskaper, funker ypperlig. Orker nok ikke kjøpe enda mer dill og fylle kjøkkenskuffene med nei. Men bra om fyren får det til da! ) Jeg pleier å skjære opp kjøttdeigen - når den kommer i sånn i firkantet plastboks - på tvers av "stripene" - med kniv, mens den ligger i emballasjen. Trenger ikke dele det noe særlig mer i gryten da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Nei, håper denne ikke ligger under treet. Funksjonelt dekker den sitt (i-lands-)behov, men den var unødvendig stor å legge i en ellers full skuff syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor nye redskap til kjøkkenet skal ligne på en dildo for tiden? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Det er fullt mulig å fylle alle kjøkkenskuffer og -skap med redskaper med begrenset anvendelsesområde. Jeg ønsker ikke det. Jeg liker rett og slett ikke ting som kun skal brukes til én ting. Men prisverdig at den ikke var større (det verste er jo STORE redskaper med kun en anvendelse) og den hadde bra design. Og alltid morsomt med innovasjon :-). 0 Siter
laban Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 ''Å steike kjøttdeig var en så langsom og kjedelig jobb'' Jeg opplever det nok ikke slik. I hvert fall er det ikke det å dele opp kjøttdeigen som "gjør jobben langsom og kjedelig". Men han som lager mest middag i husstanden, kan sikkert finne på å komme hjem med en sånn en dag. Han har mye lavere terskel enn meg for dingser med begrenset bruksområde. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Nei. Jeg setter pris på enkle ting med mange funksjoner. Tresleiver for eksempel. Undervurderte redskaper. Man kan gjøre alt fra å røre i grøten, hakke kjøttdeigen (!) og fyre opp i peisen. Til å denge unger og katt med den! Genialt. :0D 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Det er godt mulig jeg kjøper den, hvis jeg hører noen gode tilbakemeldinger av andre. Kjøttdeig er best når den er skikkelig smuldret opp. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Kommer nok ikke til å kjøpe denne selv, hverken til meg eller til andre. Men blir ikke overrasket om mannen i huset kommer hjem med en sånn en 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Til kun 99 kr kan det godt være jeg kjøper den. Men ikke før jeg har lest anmeldelser om at den virkelig funker. 0 Siter
fresja Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Om jeg ikke får den til jul, kan det tenkes jeg kjøper den. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Nei, håper denne ikke ligger under treet. Funksjonelt dekker den sitt (i-lands-)behov, men den var unødvendig stor å legge i en ellers full skuff syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor nye redskap til kjøkkenet skal ligne på en dildo for tiden? ''Skjønner ikke helt hvorfor nye redskap til kjøkkenet skal ligne på en dildo for tiden?'' Allsidighet er alltid bra for salget! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Nja, er redd den blir liggende i skuffen etter et par forsøk. Reklamefilmen var artig da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 ''Skjønner ikke helt hvorfor nye redskap til kjøkkenet skal ligne på en dildo for tiden?'' Allsidighet er alltid bra for salget! og så sier damene neddi her at den bare kan brukes til en ting?! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Nei, håper denne ikke ligger under treet. Funksjonelt dekker den sitt (i-lands-)behov, men den var unødvendig stor å legge i en ellers full skuff syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor nye redskap til kjøkkenet skal ligne på en dildo for tiden? Det så vondt ut 0 Siter
tonie Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Nei, jeg synes det er helt greit å hakke kjøttdeig med det jeg har av redskaper. Har ikke plass i skuffene til alle mulige spesialdingser heller... Ønsker meg et digert kjøkken! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 og så sier damene neddi her at den bare kan brukes til en ting?! ;-) Kofferttenkende kvinnfolk ass' !!! 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Jeg pleier å skjære opp kjøttdeigen - når den kommer i sånn i firkantet plastboks - på tvers av "stripene" - med kniv, mens den ligger i emballasjen. Trenger ikke dele det noe særlig mer i gryten da. Hehe! Dette stiller vel på linje med produkter som regulerbar tåskiller og elektrisk hundeklapper. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Kofferttenkende kvinnfolk ass' !!! Da Beathe Uhse åpnet her i byen hadde jeg sovnet i timen og tok det for å være en ny undertøyforhandler siden det hang masse undertøy utenfor. Når jeg kom inn så jeg at de hadde en kjøkkenavdeling, pussig i en undertøysforhandler men ok, inn å kikke på det som så ut som en Phillip Starck pepperkvern ... eller pokker som det lignet på en penis? Jepp - jeg stod med en dildo, ikke pepperkvern i hånda. Siden har sex og kjøkken vært en side av samme sak for meg ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.