Gå til innhold

lukt

Gjest dame47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har luktet nedentil den siste tiden, og føler selv at det er urinen som lukter veldig sterkt,(Det kommer vel en dråpe eller to i trusa som lukter).Kan jeg få gjort noe med det? Jeg er dame på 47.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få henvisning til psykolog og se om det hjelper.

Skrevet

Søk på Bakteriell vaginose. Det er veldig vanlig.

Jeg har hatt det og fikk en kur. Lukten forsvant med en gang.

Skrevet

Du mener ikke en annen type "log"?

Skrevet

Hun har postet på psykiatri. ;o)

Skrevet

Søk på Bakteriell vaginose. Det er veldig vanlig.

Jeg har hatt det og fikk en kur. Lukten forsvant med en gang.

Takk, det skal jeg gjøre!:-)

Skrevet

Hun har postet på psykiatri. ;o)

Joda, men jeg syntes rådet var hakket rarere enn at en ny bruker havner på feil forum...

Gjest Dårlig dag?
Skrevet

Joda, men jeg syntes rådet var hakket rarere enn at en ny bruker havner på feil forum...

Stått opp med feil fot i dag?

Hvis en person, ny eller ikke, ikke klarer å se humoren i et råd om å kontakte psykolog for noe som åpenbart ikke er psykologisk men postet på psykiatri, så kan det vel ikke kalles annet enn trist. Jeg tror de fleste klarer å se spøken i det.

Gjest men du er nok ikke der
Skrevet

Det var jo litt av et svar.

Du gjør kanskje aldri feil du, når du poster innlegg her? Fort gjort å poste feil

Skrevet

Hvis en person, ny eller ikke, ikke klarer å se humoren i et råd om å kontakte psykolog for noe som åpenbart ikke er psykologisk men postet på psykiatri, så kan det vel ikke kalles annet enn trist. Jeg tror de fleste klarer å se spøken i det.

Jeg var inne på tanken om at det var sånn ment, ja. Selv hadde jeg nok hengt på et smil dersom jeg skulle kommentere feilpostingen på den måten, siden det er helt vanlig at nye brukere poster i et tilfeldig forum, men det er ingen stor sak.

Ta det med ro, jeg har verken noen dårlig dag eller noen andre heftige følelser overfor dette. Jeg synes ikke denne bagatellen bør gjøre deg trist.

Skrevet

Det kan godt være dette er bakteriell vaginose, men jeg tror nesten mer på urinveisinfeksjon. Hadde det slik etter en av fødslene mine, og følte det "stinka" av urinen. Nesten så jeg følte jeg kjente lukta utenpå klærne :/ Jeg hadde ikke smerter når jeg tissa.

Heldigvis gikk det over av seg selv ved at jeg drakk masse vann og appelsinjuice, og gikk ofte på do (da mener jeg _ofte_ både mht drikke og toalett) i to -tre dager.

Skrevet

Det kan godt være dette er bakteriell vaginose, men jeg tror nesten mer på urinveisinfeksjon. Hadde det slik etter en av fødslene mine, og følte det "stinka" av urinen. Nesten så jeg følte jeg kjente lukta utenpå klærne :/ Jeg hadde ikke smerter når jeg tissa.

Heldigvis gikk det over av seg selv ved at jeg drakk masse vann og appelsinjuice, og gikk ofte på do (da mener jeg _ofte_ både mht drikke og toalett) i to -tre dager.

Ser at jeg må få levert en prøve til legen ja! Takk for svar:-)

Skrevet

Det var bare en spøk skjønner du.

Skrevet

Du gjør kanskje aldri feil du, når du poster innlegg her? Fort gjort å poste feil

Hmmm, så seriøst folk tok dette da. Ikke vondt ment, bare tull og tøys. Trodde dere skjønte det, men dengang ei. Pytt sann :)

Skrevet

Har aldri vært inne her før, og så det akkurat litt for sent...Men jeg får fornuftig tilbakemeldinger likevel:-) Takk for at forsvaret:-))

Skrevet

Bare en liten feilposting ja..:-)) Går så bra atte:-))

Skrevet

Ser at jeg må få levert en prøve til legen ja! Takk for svar:-)

Uansett så starter du nå med en gang med å drikke, tisse, drikke, tisse osv - så kanskje det går over av seg selv slik det gjorde med meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...