Gå til innhold

forsinket mens

Anbefalte innlegg

Gjest 19Jente86
Skrevet

Hei. Jeg går på mercilon 28 etter operasjon av endometriose i mai nå i år, gått på de siden juli, og starter alltid på nytt brett uten mens imellom. Hadde en kort mens i september bare, men gikk tom for pillene fredag morgen (da jeg tok den siste på brettet) og tenkte da at jeg kunne ha en kort mens igjen nå siden det var tomt for pillene pillene(hentet idag) men ca 130timer siden jeg tok den siste og ingen tegn på mens :-/ hvor lang tid skal det ta før den kommer? Gikk på piller for mange år siden å, og da kom den maks 48timer etter jeg skulle tatt ny pille.. Og som regel hvis jeg glemmer pilla bare noen timer (at det går kanskje 30-40timer fra dagen før) så blir utfloden farget, enten lysebrun, mørkebrun osv. Hatt noe svakt rosa siste mnd'n oxo. Og for snart 1mnd siden testet jeg svakt positivt på 13 av 17 tester, så tok blodprøve tirsdag for 2uker siden og hcg'n var på 0,1 på den prøven.. Jeg vet at også med endometriose er det vanskelig å bli gravid, og at jeg antagelig må få hjelp hvis jeg kommer så langt i livet og skal ha barn.. har fast partner.. håper på noen svar :-) Mvh ung kvinne 26

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...