Gå til innhold

Lammelse/Paralyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg er en gutt på 16 år. Og for noen dager siden hadde jeg en uggen opplevelse. Det var først da jeg våknet om morningen. Plutselig kjente jeg en merkelig følelse i brystet, så bare kollapsa jeg, klarte ikke røre verken armer eller ben, eller snakke. Det varte bare i 5-10 sekunder, men var virkelig ekkelt. Er dette noe jeg bør sjekke opp? Mvh Emanuel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ekkelt ut. Det kan minne om søvnparalyse. Søvnparalyse er ufarlig, men skremmende. Jeg ville oppsøkt lege om jeg opplevde det igjen og igjen, men ikke etter en episode med det. Det er mange som opplever dette en gang eller fler i løpet av livet. Føler du imidlertid noe utover dette fysisk/psykisk ellers i løpet av dagene, så synes jeg du skal gå til lege med det.

Gjest legebesøk snart
Skrevet

Du burde ta det opp med lege. Det kan være epilepsi da en kan ha epilepsi uten kramper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...