Gå til innhold

Hva hvis jeg får omgangssjuke? og....

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet ovenfor skolen. Jeg ville hatt h*n ut av huset hvis mulig de timene så jeg kunne sitte på do i fred :)

Har aldri dårlig samvittighet overfor skolen når barna ikke kommer:-) Heller motsatt! ( som lærer derimot har jeg alltid dårlig samvittighet når jeg er syk...)

Men jeg hadde prøvt å få ungen på skolen, for min skyld og for barnets skyld. Men jeg hadde også vurdert (om jeg hadde orka) om det var lurt å sende barnet på skolen om det var sjanse for at det var smittet.

Vi har en elev som vi må ta spesielle hensyn til, så jeg går ikke inn i den klassen dersom noen i min familie har omgangssyke f.eks

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...