Gå til innhold

Bursdagsgave til 11-åring, gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på interessene til gutten da :-)

Husets trettenåring hadde som 11 åring (og nå) blitt glad for treningstøy ( til inne og utebruk, ull,overtrekksdresser, fotballhansker ( ja det finnes faktisk noen spesielt for fotballspillere), fotballtrøyer, fiskeutstyr, en kul lue, bøker ( til en fotballinteressert: "Jeg er Zlatan"), spotifyabb, ituneskort, gavekort på Platekompagniet eller lign., "kule" hettegensere, dvder,

Spørs hvor dyrt det skal være? Klær av merkene DC er jo stas, også merket Humör, og sikkert flere også fra butikkene Urban og Session f.eks. Hettegensere er vel stas, men de er dyre! Lue fra DC koster 399 på full pris. Utenom det går det vel mest i dataspill til gutter på 11 år i dag.Er han glad i musikk og har god mobil kunne kanskje Spotify-abonnement være noe. Koster 100 pr mnd og man kjøper gavekort på så mange mnd man vil.

Gjest uten noen ide

Spørs hvor dyrt det skal være? Klær av merkene DC er jo stas, også merket Humör, og sikkert flere også fra butikkene Urban og Session f.eks. Hettegensere er vel stas, men de er dyre! Lue fra DC koster 399 på full pris. Utenom det går det vel mest i dataspill til gutter på 11 år i dag.Er han glad i musikk og har god mobil kunne kanskje Spotify-abonnement være noe. Koster 100 pr mnd og man kjøper gavekort på så mange mnd man vil.

Dette er gave min sønn skal ha med til en kamerat, vi prøver å holde oss på 150 til kamerater.

Mulig det må bli penger denne gangen også, synes det er litt kjedelig. Men jeg har så utrolig dårlig fantasi på vennegaver

Annonse

Gjest gavekort på i-tunes

Dette er gave min sønn skal ha med til en kamerat, vi prøver å holde oss på 150 til kamerater.

Mulig det må bli penger denne gangen også, synes det er litt kjedelig. Men jeg har så utrolig dårlig fantasi på vennegaver

Gavekort på i-tunes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...