Gå til innhold

Av og til ørevondt

Anbefalte innlegg

For ca 1 mnd siden var jeg i dårlig form, vondt i halsen, slapp, forkjølet, og generelt dårlig form. Jeg var kun hjemme fra jobb en dag, ellers klarte jeg å komme meg på jobb, i tillegg var helga de værste dagene.

De dagene jeg var i dårligst form, fikk jeg fryktelig smerter i bihulene og ørene. Dette satt i noen dager, men så gikk det gradvis bort.

Men akkurat i ørene har jeg fortsatt en del vondt. Ikke hele dagen, men stort sett hver dag, litt utpå dagen. Da er det i grunn ganske plagsomt vondt i ørene.

Burde jeg gjøre noe med dette? Bare se tida an, og regne med at det går over helt av seg selv.

Litt lei av disse ørene nå for tida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386176-av-og-til-%C3%B8revondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...