Gå til innhold

kjønnssykdom

Anbefalte innlegg

Gjest vilde2546
Skrevet

Hei, Hadde min siste sexpartner fra desember til april, vi var i et forhold i 5 mnd. I begynnelsen av juli fikk et irritert område i underlivet. Det var ikke ved det rosa området som er hårfritt, men ganske langt opp der man vanligvis barberer seg, ikke på kjønnsleppene men det sentrale området på vaginaen hvor det er mest hår. Det klødde litt og etter hvert kom det noen små hvite blemmer, de var ikke vonde og kunne klemmes ut som små kviser, og da kom det ut bare hvitt væske. Etter noen dager forsvant hele utslettet/utbruddet. En måned etter kom det tilbake, med samme syptomer, men ikke på samme sted, nå kom det litt mer på venstre side av vaginaen og litt lengre opp ved trusekanten, og forsvant igjen etter en ukes tid. Har lest mye om herpes på nettet, og er redd for at det kan være dette. Jeg har ikke vært seksuelt aktivt siden april, så det kan vel være at han smittet meg, men synes bare det er rart siden herpes vanligvis dukker opp rundt skjeden og på indre kjønnslepper, og mange beskriver det som utrolig smertfullt. Mitt utbrudd har vært langt ifra smertefullt og heller ikke på samme område som de andre, i tillegg til at det har dukket opp etter intimbarbering. Kan dette være herpes? Eventuelt noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønnsvorter? Og du er vel strengt tatt mildt sagt på feil forum... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...