Gjest bølger Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Jeg har vært ustabil igjen nå. Jeg som hadde klart meg i flere år uten selvskading, utenom noen tilbakefall det siste året, opplever nå at det tar seg opp igjen. Jeg tenker at hva er egentlig problemet med det? Det går jo ikke ut over andre enn meg selv. Plager ingen andre. Ingen trenger å vite noe. Kan jeg ikke bare godta at det er min måte å takle vanskelige følelser på. Men så har du skammen. Tenk om noen finner det ut. Barna mine. Kollegaene på jobb. Noen jeg møter på butikken. Jeg får panikk med tanken. Hadde nok ikke vist meg utforbi døren lenger. Og så må jeg alltid gå med langermet genser. Jo, det er nok av problemer med det. Men hva gjør jeg da? Hvordan skal jeg da komme igjennom vanskelige følelser? Jeg har gått på trim i hele høst, men nå er det vanskelig å komme seg avgårde. Eier ikke energi. Er jeg på vei inn i en ny depresjon? Det nærmer seg desember og jeg skal ha flere på middag i julen. Skal ha overnattingsgjester. Har ikke tid til å bli deprimert igjen nå. Håper bare at det kommer seg når julepynten skal frem og julemusikken begynner. At stemninger gir meg energi igjen. Hvis ikke så vet ikke jeg hvordan det skal bli med jul dette året. Men det blir vel jul likevel. Det er vel bare jeg som får litt panikk nå når det nærmer seg og energien er på bånn. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Jeg tror at den seroquelen gjorde deg stabil. Nå når du har vært uten den ei stund, blir du mere ustabil igjen. Det finnes jo flere typer AP, jeg vet ikke om noen andre kanskje kunne hjelpe deg? Snakke med legen din om dette kanskje? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Jeg tror at den seroquelen gjorde deg stabil. Nå når du har vært uten den ei stund, blir du mere ustabil igjen. Det finnes jo flere typer AP, jeg vet ikke om noen andre kanskje kunne hjelpe deg? Snakke med legen din om dette kanskje? Jeg gikk på fluanxol før jeg prøvde seroquelen. Gikk over til den på grunn av søvnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.