Gå til innhold

Paralgin forte mot angst?

Anbefalte innlegg

Gjest vrakpant
Skrevet

Det føles ut som jeg har fått en kul i halsen. Hatt store smerter i nakken i en uke etter et fall. Ringte legekontoret i dag og ble avvist to ganger, med beskjed om å slappe av, og roe meg ned.... :-(

Har hatt angst mang en gang, men aldri før med klump i halsen. Jeg tok noen "antistress urter" kjøpt i utlandet, og lurer på om det er dem jeg reagerer på. Har grått mye i dag. Fikk heller ikke noe mot angst, bare beskjed om å ta paralgin forte :-( Har ikke tatt noen, da smertene ikke er så ille nå. Men kan det hjelpe mot angst å ta paralgin forte?

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

Paralgin Forte hjalp ikke noe på min angst gav meg bare en ekkel følelse av å være ruset. Synes ikke engangt det hjalp noe særlig på smertene jeg hadde den gang jeg fikk det.

Skrevet

Nei, den gir bare en rusfølelse hvis du ikke har nok smerter. Det er nok fare for å bli avhengig om man tar slike medisiner mot annet enn store smerter.

Gjest vrakpant
Skrevet

Nei, den gir bare en rusfølelse hvis du ikke har nok smerter. Det er nok fare for å bli avhengig om man tar slike medisiner mot annet enn store smerter.

Rett i det. Følte verken rus el. at angsten forsvant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...