Gjest vrakpant Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Det føles ut som jeg har fått en kul i halsen. Hatt store smerter i nakken i en uke etter et fall. Ringte legekontoret i dag og ble avvist to ganger, med beskjed om å slappe av, og roe meg ned.... :-( Har hatt angst mang en gang, men aldri før med klump i halsen. Jeg tok noen "antistress urter" kjøpt i utlandet, og lurer på om det er dem jeg reagerer på. Har grått mye i dag. Fikk heller ikke noe mot angst, bare beskjed om å ta paralgin forte :-( Har ikke tatt noen, da smertene ikke er så ille nå. Men kan det hjelpe mot angst å ta paralgin forte? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Paralgin Forte hjalp ikke noe på min angst gav meg bare en ekkel følelse av å være ruset. Synes ikke engangt det hjalp noe særlig på smertene jeg hadde den gang jeg fikk det. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Nei, den gir bare en rusfølelse hvis du ikke har nok smerter. Det er nok fare for å bli avhengig om man tar slike medisiner mot annet enn store smerter. 0 Siter
Gjest vrakpant Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Nei, den gir bare en rusfølelse hvis du ikke har nok smerter. Det er nok fare for å bli avhengig om man tar slike medisiner mot annet enn store smerter. Rett i det. Følte verken rus el. at angsten forsvant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.