bibben Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Jeg har kommet meg tilbake til en slags normaltilstand etter en periode med vrangforestillinger/psykose. Det er som å komme ut av et tåkelandskap, et fremmed område. Jeg husker ikke så mye og jeg blir lett sliten i hodet. Etter å ha økt AP har jeg hatt normale dager nå denne uken. Allikevel opplever jeg bølger av tenkning som jeg identifiserer som på grensen til psykotisk tenkning. Det er akkurat som små "ekstranummer" som overtar bevisstheten. Er det vanlig å oppleve slike glimt av noe "sykt" etter en psykotisk periode? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Det er svært vanlig. Håper du nå kan legge "medisinspekulasjonene" på hylla for godt. 0 Siter
bibben Skrevet 30. november 2012 Forfatter Skrevet 30. november 2012 Det er svært vanlig. Håper du nå kan legge "medisinspekulasjonene" på hylla for godt. Takk, det skal jeg prøve på ) God helg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.