Gjest hilsen fører A Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Inspirert av en annens innlegg nedenfor, vil jeg også spørre: Sted: Parkeringsplass ved kjøpesenter, like innenfor innkjørselen. Bil A holder på å rygge forsiktig inn i en parkeringsplass. Bil B kjører i rasende fart inn innkjørselen og fyker rett inn i den ledige p-plassen som A holder på å rygge inn i. Det var såvidt A fikk øye på B (som kom så fort) og klarte å stoppe i tide og unngå påkjørsel. Fører av bil A ble skremt over nesten-påkjørselen, og forbipasserende ga støtte til A over B´s oppførsel og høye fart. De påpekte at B virket som en pur ung og uerfaren egoistisk sjåfør. Når A konfronterer B, sier B arrogant at "jeg så deg ikke" og "Det var du som hadde vikeplikt, siden du rygget". 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 B har rett - men er en arrogant drittsekk - noe som ikke er forbudt 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Enig i at den som rygger har skylda. 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 B har selvsagt rett. Å være en arrogant tulling er (dessverre) ikke forbudt. 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Den som rygger får alltid skylden. Men han var jammen frekk og arrogant! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 A har skylden. Den som rygger har alltid vikeplikt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Den som rygger har alltid vikeplikt for andre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.