Gjest julebordet Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har siden i sommer vært plaget med "anfall" hvor det begynner med magesmerter som øker på helt til det gjør så vondt at jeg må kaste opp, kvalme og sårfølelse i magen. Legen mener det er gastritt, betennelse i magesekken. Jeg har tatt blodprøve mot magesår, den var negativ. Jeg får disse anfallene ca en gang hver 3. uke. Har nå nylig begynt på Somac mot dette. Jeg har ikke merket noe ubehag etter sterk mat, alkohol, eller sjokolade når jeg spiser dette. (Disse tingene skal en være forsiktig med) Det kommer helt plutselig uten at jeg har spist eller drukket noe spesielt. I forgårs hadde jeg et anfall igjen, sterke magesmerter og oppkast en gang, jeg har fremdeles litt vondt i magen. Og så skal jeg på julebord i morgen og har veldig lyst til å ta noen glass vin..Hva tror dere? jeg pleier ikke å merke noe ellers når jeg drikker alkohol(sjelden) men siden jeg nettopp har hatt et anfall...kan det være farlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386233-mageproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.