Gjest er jeg ille ute nå? Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 I går var det fullmåne, og jeg var sikker på at månen hadde fått ansikt, et slags smiley. Jeg satt å stirret lenge, knipset bilder og lo... Har vært ganske dausliten i det siste, og da jeg våknet i dag grublet jeg på om jeg har "klikket" eller om månen faktisk smilte, men det var bare jeg som kunne se det. Heller mot det første... 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Fortsetter du med slike opplevelser er det grunn til bekymring men ikke for et engangstilfelle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Ikke ille ute bare pga det, og når er sliten er det normalt. 0 Siter
Gjest er jeg ille ute nå? Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Ikke ille ute bare pga det, og når er sliten er det normalt. Godt å høre :-) Sist jeg var psykotisk gikk det over av seg selv etter et par uker uten innleggelse eller medisiner. Var så mye sprøtt som skjedde... Angrer på mye jeg gjorde da :-( Blant annet ga jeg bort alle sparepengene mine til en fattig familie, for jeg var bombesikker på at jeg kom til å vinne i lotto, men den gang ei... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Godt å høre :-) Sist jeg var psykotisk gikk det over av seg selv etter et par uker uten innleggelse eller medisiner. Var så mye sprøtt som skjedde... Angrer på mye jeg gjorde da :-( Blant annet ga jeg bort alle sparepengene mine til en fattig familie, for jeg var bombesikker på at jeg kom til å vinne i lotto, men den gang ei... Godt du er obs på det, siden du har vært psykotisk før :-) En er ikke seg selv da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.