Gå til innhold

hallusinasjoner når en er sliten...?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg ille ute nå?
Skrevet

I går var det fullmåne, og jeg var sikker på at månen hadde fått ansikt, et slags smiley. Jeg satt å stirret lenge, knipset bilder og lo...

Har vært ganske dausliten i det siste, og da jeg våknet i dag grublet jeg på om jeg har "klikket" eller om månen faktisk smilte, men det var bare jeg som kunne se det. Heller mot det første...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsetter du med slike opplevelser er det grunn til bekymring men ikke for et engangstilfelle.

Skrevet

Ikke ille ute bare pga det, og når er sliten er det normalt.

Gjest er jeg ille ute nå?
Skrevet

Ikke ille ute bare pga det, og når er sliten er det normalt.

Godt å høre :-) Sist jeg var psykotisk gikk det over av seg selv etter et par uker uten innleggelse eller medisiner. Var så mye sprøtt som skjedde... Angrer på mye jeg gjorde da :-( Blant annet ga jeg bort alle sparepengene mine til en fattig familie, for jeg var bombesikker på at jeg kom til å vinne i lotto, men den gang ei...

Skrevet

Godt å høre :-) Sist jeg var psykotisk gikk det over av seg selv etter et par uker uten innleggelse eller medisiner. Var så mye sprøtt som skjedde... Angrer på mye jeg gjorde da :-( Blant annet ga jeg bort alle sparepengene mine til en fattig familie, for jeg var bombesikker på at jeg kom til å vinne i lotto, men den gang ei...

Godt du er obs på det, siden du har vært psykotisk før :-)

En er ikke seg selv da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...