Gjest bølger Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Tok testen her og kom frem til moderat depresjon. Trenger medisinbehandling og samtale. Men når jeg både har medisinbehandling og går til samtale. Hva gjør jeg da? 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Da ser du på hva du kan bidra med selv for å bli bedre. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Da ser du på hva du kan bidra med selv for å bli bedre. Jeg går på trim og går på jobb iallefall. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Jeg går på trim og går på jobb iallefall. Bra, det er viktig å tviholde på normale aktiviteter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 MADRS er en vurdering som skal gjøres av behandler. Det er ikke en selvutfyllingstest. Det finnes andre, slik som BDI og HADS, som er beregnet på selvutfylling. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 MADRS er en vurdering som skal gjøres av behandler. Det er ikke en selvutfyllingstest. Det finnes andre, slik som BDI og HADS, som er beregnet på selvutfylling. Den eneste gangen en lege har brukt MADRS på meg så fikk jeg arket med meg hjem for å fylle det ut. Tok det med til legen igjen og han telte hvor høyt jeg scoret. skrev det i journalen og kastet arket. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 MADRS er en vurdering som skal gjøres av behandler. Det er ikke en selvutfyllingstest. Det finnes andre, slik som BDI og HADS, som er beregnet på selvutfylling. Resultatet var ikke bedre på de to andre testene, men jeg er i en ustabil fase nå, så det avhenger vel litt av når jeg tester meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.