Gå til innhold

Sjokk-tallene som viser terrorfaren

Anbefalte innlegg

Hei,

Europol (Europeiske politiorganisasjonen) sin nyeste rapport inkluderer denne frasen:

''The threat of violent right-wing extremism has

reached new levels in Europe and should not be

underestimated.''

Og skriver videre:

''Not one religiously-inspired terrorist attack on EU territory

was reported by Member States''

Altså, det var ikke et eneste religiøst (derunder islamistisk) terrorangrep i hele 2011.

Det betyr selvsagt ikke at islamister ikke er farlige, men man kan også lese av at 174 terrorangrep i 2011, så var 110 utført av "separatister" (grupper som vil bryte ut).

Med vennlig hilsen

''Not one religiously-inspired terrorist attack on EU territory was reported by Member States''

Noe man kan takke en rekke arrestasjoner for planlegging av terror rundt om i Europa for, samt sikkerhetstiltak for milliarder på millarder av kroner som vi er tvunget til å innføre pga. islamistene.

Hvor langt er du egentlig villig til å gå i dine patetiske bortforklaringer og bagatelliseringer?

Fortsetter under...

''Det er snodig at du hele tiden er ute etter å "ta meg" til tross for at også jeg bekymrer meg for islamisters framferd - og for økt innvandring til Norge''

Det er i så fall glimrende. Men din evne til å skjule dette har så langt vært imponerende.

''Det kan nesten virke som du er ute etter å ta alle som bryr seg om andre mennesker selv om de har en annen hudfarge og/eller religion?''

Denne type sjikanøse vrangforestillinger om andres motiver har du derimot eksponert til stadighet.

Noen annet er at selvsagt har jeg aldri vist noen kjærlighet til nazister og deres tvillingsjeler islamistene, og har heller ikke tenkt begynne med det.

''Det er i så fall glimrende. Men din evne til å skjule dette har så langt vært imponerende.''

Det hjelper å holde hodet kaldt og tenke over det man leser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...