Gå til innhold

Noen som ikke har smarttelefon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Conwhith

For inntil to ¨måneder siden, hadde jeg knottemobil. Den var super til å skrive meldinger raskt med - og min nye Samsung Galaxy S3 som er knallfin og fantastisk grafikk osv, kan ikke måle seg med farten jeg hadde med den gamle.

Galaxy S3 er den beste smarttelefonen som finnes nå. Skjønner godt at du liker den. Man blir fort vant til touchscreen, og å gå tilbake, hadde vært kjedelig! :)

Annonse

Galaxy S3 er den beste smarttelefonen som finnes nå. Skjønner godt at du liker den. Man blir fort vant til touchscreen, og å gå tilbake, hadde vært kjedelig! :)

Ja, jeg vil ikke tilbake. Men jeg har vært vant til å skrive lange meldinger veldig fort - og det klarer jeg ikke på touch-skjermen :-( Så jeg savner faktisk den gamle bittelitt.

MEN den er fantastisk på grafikk og skjermkvalitet, og brukervennlighet, og fotokvalitet osv!

Gjest smartmedsmarttelefon

Mannen min og svigerfaren min har det ikke, de ser ikke helt behovet...

men nå når jeg har begynt å bruke smarttelefon klarer jeg ikke gå tilbake til vanlig, den er jo så smart :D

Syns ikke det er så gøyt å skrive på skjermen, den blir jo så flekkete... det er eneste minuset, og vanskelig å treffe, men jeg har tastatur på min jeg kan vippe frem, meget hendig :)

Gjest smartmedsmarttelefon

Ja, jeg vil ikke tilbake. Men jeg har vært vant til å skrive lange meldinger veldig fort - og det klarer jeg ikke på touch-skjermen :-( Så jeg savner faktisk den gamle bittelitt.

MEN den er fantastisk på grafikk og skjermkvalitet, og brukervennlighet, og fotokvalitet osv!

Det merker jeg på min svigermor, før fikk jeg lange meldinger på sms, nå får jeg sjeldent, og skriver jeg til henne svarer hun enten ikke eller svarer bare kort. Nesten så man kan lure på om hun er sur, men hun ringer heller tilbake.. mistenker at hun syns det er knotete å skrive på skjermen ja....

Annonse

Gjest Elextra

For inntil to ¨måneder siden, hadde jeg knottemobil. Den var super til å skrive meldinger raskt med - og min nye Samsung Galaxy S3 som er knallfin og fantastisk grafikk osv, kan ikke måle seg med farten jeg hadde med den gamle.

''Den var super til å skrive meldinger raskt med - og min nye Samsung Galaxy S3 som er knallfin og fantastisk grafikk osv, kan ikke måle seg med farten jeg hadde med den gamle.

''

Enig. Jeg har hatt iPhone i snart fem år, men skriver ennå ikke meldinger så raskt som jeg gjorde på gamle-telefonen. Da kunne jeg dessuten operere telefonen helt med én hånd (inkl. skrive meldinger), det går ikke med smarttelefonen. Blir flere skrivefeil med smarttelefonen også. Men jeg elsker den likevel :-)).

''Den var super til å skrive meldinger raskt med - og min nye Samsung Galaxy S3 som er knallfin og fantastisk grafikk osv, kan ikke måle seg med farten jeg hadde med den gamle.

''

Enig. Jeg har hatt iPhone i snart fem år, men skriver ennå ikke meldinger så raskt som jeg gjorde på gamle-telefonen. Da kunne jeg dessuten operere telefonen helt med én hånd (inkl. skrive meldinger), det går ikke med smarttelefonen. Blir flere skrivefeil med smarttelefonen også. Men jeg elsker den likevel :-)).

Ja, jeg holdt telefonen og skrev med én hånd, og kunne også skrive uten å se på - med ubetydelige feil.

Gjest Elextra

Mannen min og svigerfaren min har det ikke, de ser ikke helt behovet...

men nå når jeg har begynt å bruke smarttelefon klarer jeg ikke gå tilbake til vanlig, den er jo så smart :D

Syns ikke det er så gøyt å skrive på skjermen, den blir jo så flekkete... det er eneste minuset, og vanskelig å treffe, men jeg har tastatur på min jeg kan vippe frem, meget hendig :)

''Syns ikke det er så gøyt å skrive på skjermen, den blir jo så flekkete...''

Jeg har ikke så møkkete fingere at det er noe problem ;).

Lange telefonsamtaler uten handsfree med telefonen klint inn i øret, derimot....

Bruker du Swype? Den gjør det mye raskere å skrive.

Den er installert på Galaxy, men du må gjøre et valg i instillinger for å ta den i bruk.

Innstillinger -> Språk og inndata -> Swype.

http://www.swype.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...