Gå til innhold

Velger du Iphone eller Samsung Galaxy S3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Samsung Galaxy

Jeg har akkurat kjøpt meg en Samsung Galaxy s3.

Jeg hadde Iphone4 før det, men var ikke fornøyd.

Er tydeligvis ikke helt ferdig med knapper på telefon, for jeg liker at det er to "knapper" på Samsung.. i tillegg til den vanlige.

I tillegg til andre funksjoner som Iphone ikke har.

Mulig det bare er at jeg liker Android bedre..

Gjest old lady

Jeg har hatt iPhone og han nå Samsung Galaxy S II.

Synes begge er forsåvidt greie. Men batterikappasitet er avgjørende for min del, så jeg har kjøpt et større batteri til S II'n.

I iPhone kan du ikke bytte batteri, eller minnekort for den saks skyld.

Synkroniseringen som følger et iProdukt, er også et issue.

Men skulle jeg kjøpt ny fon idag, så ville jeg gått for en som har WP 8. Skydrive finnes der også, så det er mye som går igjen.

Men WP 8 vil komme sterkt fremover.

Det handler om å analysere sine behov. Bruker man iProdukter, så er det naturlig å gå for en iPhone.

Er man rendyrket Windows person, så vil WP 8 være et naturlig valg - eller Android for den saks skyld.

Annonse

Gjest Nokia lover

NokiaE7, kjempesmart med tastatur en kan vippe frem, skjermen holdes på skrå, så det blir som en mini-pc :-) Synd de ikke selger den lenger...

men tror jeg skal ha Iphone når denne skal byttes ut etterhvert, da kan mannen min få min "gamle", han har fortsatt knottetelefon :)

Jeg velger Samsung, jeg har galaxy s 2 og er veldig fornøyd med den. Nå er vel kanskje alt lisenstullet til apple så nøye på en telefon, men jeg angrer på att jeg rippet alle cd`ne mine til iPod istedet for til en mp3 spiller uten allt det opphavsrettstullet til iPod.

Jeg har prøvd begge.

Jeg har iPhone, og syns vel kanskje den er mest genial for de av oss som kjører Apple "hele veien" pga sømløs støtte fra enhet til enhet.

Jeg takler heller ikke all den plastikken andre bruker i produktene sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...