Gå til innhold

Ingebrigtsen saken

Gjest Forstår ikke helt

Anbefalte innlegg

Forholdet skal visstnok har pågått i 2 år og hun sier nå at hun føler seg presset. Det rimer ikke helt i mine ører og slettes ikke når hun tar det opp etter hele 8 år.

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Da jeg var 17 hadde jeg bodd hjemmefra i 2 år og var blitt samboer, en er ikke lenger et barn, og for søren, skulle jeg vært et offer, fordi jeg til slutt giftet meg med han, og han var eldre enn meg, var sjømann og likte og bestemme?

Man må en eller anne gang ha gjort ting man angrer på, også seksuelt, men hvorfor er man et offer? Det gjør det lettere å takle i ettertid om man ser på seg selv som en ung, uerfaren kvinne, og ikke "jenta" som de liker å skrive om.

Det er jeg enig i. Hun sier nå at hun ble presset, men forholdet skal visstnok ha pågått i 2 år, ikke sa hun noe da og i tillegg ventet hun i 8 år.

Forholdet skal visstnok har pågått i 2 år og hun sier nå at hun føler seg presset. Det rimer ikke helt i mine ører og slettes ikke når hun tar det opp etter hele 8 år.

Ikke bare har de hatt et forhold i to år, men de har begge snakket med "sine" om det i ettertid også. Jeg syns hele saken er rar.

Men, som NHD sier, på seg selv kjenner man ingen andre.

At det opplevdes slik for deg, behøver ikke bety at andre 17-åringer under andre forhold opplever det samme som deg.

Med vennlig hilsen

Enig med deg i det, likevel syns jeg det omtales litt pedo uten å være det. Hun var lovlig, han skulle hatt mere vett.

Hvorfor ta dette opp flere år etterpå? Hva vil hun oppnå? Er hun så naiv at hun tror hun går gjennom dette uten å bli "tilgriset" selv?

Hun har visstnok selv viktige Ap-verv. Hvilken tillitt kan man ha til et menneske som trekker gammel dritt opp i nominasjonssammenheng?

Det kan ofte ta lang tid før man føler seg klar for å ta opp noe sånt. Antakelig måtte hun bearbeide det lenge først. Husk hun var bare 17 da det skjedde da! Først nå er hun moden nok til å forstå det som skjedde.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...