Gå til innhold

sint mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er greit å vite litt om den andre parten og hennes oppførsel før jeg uttaler meg. Sheila slenger ofte ut at jeg må vokse opp når jeg trekker meg bort fra en diskusjon/krangel som jeg av erfaring vet bare kan bli verre.

I det minste så holder jeg meg i huset, før gikk jeg på puben og ble der noen timer, men da bodde vi på Grunerløkka så det var ikke så langt å gå.

Spørsmålet er egentlig: Hvor stor bitch er du?

Leste du grunnen til at gubben strøk på dør? Ungene stakk ut pepperkaker rett på kjøkkenbenken...

Skrevet

Leste du grunnen til at gubben strøk på dør? Ungene stakk ut pepperkaker rett på kjøkkenbenken...

Jeg leste det hun skrev, men det betyr ikke at hun ikke overdriver for å få sympati her inne.

Skrevet

Mannen min hadde blitt veldig sur hvis barna stakk pepperkaker rett på kjøkkenbenken, og jeg var der og ikke stoppet dem. Vi har en dyr benk som kan bli ødelagt, og vi har et gammelt, stort kjøkkenbord der det ikke gjør noe som helst om man lager riper og hakk. Og vi har snakket med hverandre og barna at vi skal forsøke å skåne benken, og bruke bordet. Om det er urimelig eller ikke av denne mannen å reagere vet da ikke vi?

Skrevet

Mannen min hadde blitt veldig sur hvis barna stakk pepperkaker rett på kjøkkenbenken, og jeg var der og ikke stoppet dem. Vi har en dyr benk som kan bli ødelagt, og vi har et gammelt, stort kjøkkenbord der det ikke gjør noe som helst om man lager riper og hakk. Og vi har snakket med hverandre og barna at vi skal forsøke å skåne benken, og bruke bordet. Om det er urimelig eller ikke av denne mannen å reagere vet da ikke vi?

''Vi har en dyr benk som kan bli ødelagt, og vi har et gammelt, stort kjøkkenbord der det ikke gjør noe som helst om man lager riper og hakk.''

Jøss. Jeg har kjøkkenbenk som tåler å brukes jeg. Den tåler i alle fall at man stikker ut pepperkaker på den!

Gjest Elextra
Skrevet

''Vi har en dyr benk som kan bli ødelagt, og vi har et gammelt, stort kjøkkenbord der det ikke gjør noe som helst om man lager riper og hakk.''

Jøss. Jeg har kjøkkenbenk som tåler å brukes jeg. Den tåler i alle fall at man stikker ut pepperkaker på den!

''Jøss. Jeg har kjøkkenbenk som tåler å brukes jeg. Den tåler i alle fall at man stikker ut pepperkaker på den!''

Jeg sier ikke at det dermed er grunn til å få fra konseptene om noen lager pepperpaker rett på benken, men jeg har forståelse for at noen kan ønske å være forsiktig med ny og dyr benk. Pepperkakeformer kan være skarpe som kniver under og det kan fort bli riper, særlig når barn holder på.

Skrevet

Det kan jo være at mannen har sagt at "det er lurt å legge noe under, for benken blir ødelagt av kniver og kjøkkenredskap" maaa-a-ange ganger på en fin måte, og sprakk denne gangen? Det er ofte ikke den ene objektive hendelsen som er årsak til en konflikt, men måten noe blir kommunisert på eller forhistorien til tematikken... ;-)

Skrevet

Jeg leste det hun skrev, men det betyr ikke at hun ikke overdriver for å få sympati her inne.

jeg overdriver ikke.....vi har ikke ordentlig benkeplate en gang vi har bare Laminat er det ikke det det heter da?

fikk også bakoversveis i går da han mente at mine barn på 13 og 15 år ikke kunne pynte juletreet sammen med meg fordi de ikke hang tingene på de riktige greinene...altså de greinene som tåler at man henger noe på.jeg skal jo være med dem,men han tror det ikke blir ordentlig gjort hvis han ikke gjør det selv.....han og de spes meningene hans,,jeg får mark...han skal på konsert og da tenkte jeg at jeg og ungene kunne pynte treet imens ,,,men neida..det fikk vi ikke lov til,,,,,

Skrevet

jeg overdriver ikke.....vi har ikke ordentlig benkeplate en gang vi har bare Laminat er det ikke det det heter da?

fikk også bakoversveis i går da han mente at mine barn på 13 og 15 år ikke kunne pynte juletreet sammen med meg fordi de ikke hang tingene på de riktige greinene...altså de greinene som tåler at man henger noe på.jeg skal jo være med dem,men han tror det ikke blir ordentlig gjort hvis han ikke gjør det selv.....han og de spes meningene hans,,jeg får mark...han skal på konsert og da tenkte jeg at jeg og ungene kunne pynte treet imens ,,,men neida..det fikk vi ikke lov til,,,,,

Laminat-benkeplater er da "ordentlige" selv om de ikke er heltre? De er slitesterke og tåler f.eks. varme godt. Men har de først fått en skade, kan det være vanskelig å fikse den, fordi materialet ikke er "levende".

Mht. juletreet hadde jeg vært mer enig med ham dersom barna dine hadde vært 3 og 5. Men hos oss er det lov å ompassere pynten litt etterpå, hvis praktiske eller estetiske grunner gjør det påkrevd ;-)

Skrevet

Vet du - det der hadde jeg ikke giddet! Jeg tror jeg hadde hatt det mye bedre med ungene og meg sjøl uten en sånn dust av en mann. Juletrepynting er da ikke SÅ himla seriøst at en voksen mann ikke kan overlate det til ungene!

Og laminat tåler det aller meste... I alle fall noen skarve pepperkakeformer! Hadde jeg vært deg så hadde dette blitt den siste jula sammen med denne fyren. Om jeg hadde holdt ut helt til jul da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...