Gjest vil ikke være sånn Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har et stort dødsønske, denne sykdommen prøver å ta livet av meg. Hjelp, hva gjør jeg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Du søker hjelp, og tar imot den hjelp som anbefales. 0 Siter
Gjest vil ikke være sånn Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Du søker hjelp, og tar imot den hjelp som anbefales. Hvor raskt kan jeg øke fra 2 mg? Dette går fort nedoverbakke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Hvor raskt kan jeg øke fra 2 mg? Dette går fort nedoverbakke. Du kan øke til 8 i kveld. Hva brukte du før? 0 Siter
Gjest vil ikke være sånn Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Du kan øke til 8 i kveld. Hva brukte du før? Jeg har vært oppe i 8 mg tidligere. Sist jeg snakket med legen, det er lenge siden nå, ble vi enige om 6 mg. Har snakket med behandleren min om reduksjonen til 2 mg for ca 6 uker siden. Var vel ikke helt enig. Jeg fikk tre valg: Slutte med trilafon og arbeide med meg selv, bruke trilafon ei stund til (den går ikke ut riktig enda), eller skifte like etter jul til noe annet. Jeg har tenkt at da er det lurt av meg å trappe ned, jobbe med meg selv og gjøre så godt jeg kan. Dette ser ut til å slå feil, husket ikke hvor syk jeg kan bli, men nå husker jeg. Har lyst til å si alle de stygge ordene jeg har lært og mere til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.