Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 http://elswense.wordpress.com/2012/12/02/er-all-kunnskap-nyttig/ 0 Siter
Sør Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Hva er sannheten? ''Hva er sannheten? – Gondor'' Sannheten er at 100% av dommedagsprofetene har tatt feil! Med vennlig hilsen 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 ''Hva er sannheten? – Gondor'' Sannheten er at 100% av dommedagsprofetene har tatt feil! Med vennlig hilsen Inntil nå, ja! Men en vakker(?) dag får en eller annen rett! 0 Siter
Sør Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Inntil nå, ja! Men en vakker(?) dag får en eller annen rett! ''Inntil nå, ja! Men en vakker(?) dag får en eller annen rett! – Bella Dotte'' Joda, men vår personlige verden vil nok være over (fordi vi dør) lenge før den tid. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gondor Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 ''Hva er sannheten? – Gondor'' Sannheten er at 100% av dommedagsprofetene har tatt feil! Med vennlig hilsen Dette dreide seg om tautologi og ikke om dommedagsprofetier. Eller er det jeg som blingser totalt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Skrevet 2. desember 2012 Dette dreide seg om tautologi og ikke om dommedagsprofetier. Eller er det jeg som blingser totalt? Du har rett. Det er noen som har blandet tråder her :-) 0 Siter
Sør Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Dette dreide seg om tautologi og ikke om dommedagsprofetier. Eller er det jeg som blingser totalt? Haha! Ja, jeg bommet på linkene! Men, vi lever jo fremdeles! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gondor Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Haha! Ja, jeg bommet på linkene! Men, vi lever jo fremdeles! :-) Med vennlig hilsen :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.