Gjest Sliter om dagen og natten Skrevet 3. desember 2012 Skrevet 3. desember 2012 Jeg fikk påvist prolaps i nakken for 1 år siden. Har da gått til behandling siden da. Men jeg blir ikke kvitt smertene og i det siste har hodepinen vært helt jævlig. Har også smerter i armer og i ankler. Hva bør jeg si til legen min sånn at han forstår? Det virker ikke som om han tror at jeg har så vondt som jeg sier 0 Siter
Gjest prolaps?g Skrevet 3. desember 2012 Skrevet 3. desember 2012 Hva slags behandling har du fått? Har du prøvd naprapat? Kiropraktor? ellers mot smertene anbefaler jeg varme - f.eks. hvetevarmer, og Ibux gel når smertene er verst. Sjekke om det er betennelse? Har du tatt MR av nakken? 0 Siter
Gjest Sliter om dagen og natten Skrevet 3. desember 2012 Skrevet 3. desember 2012 Hva slags behandling har du fått? Har du prøvd naprapat? Kiropraktor? ellers mot smertene anbefaler jeg varme - f.eks. hvetevarmer, og Ibux gel når smertene er verst. Sjekke om det er betennelse? Har du tatt MR av nakken? Har tatt mr av nakken for 1 år siden. Fikk da påvist en prolaps. Jeg går til kiropraktor. Det har hjulpet mye. Men når jeg f eks ikke går til behandling på noen uker kommer smertene tilbake. Har også stikkende smerte i ankler av og til. Jeg nevnte til legen at jeg også har smerter i armene men det kommer av mitt tunge yrke sa han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.