Gå til innhold

Ville dere dratt til legen?

Anbefalte innlegg

Forrige uke våknet jeg en morgen med nakkesmerter. Regnet med at jeg hadde fått kink i nakken og at det ville gå raskt over.

Nå har jeg fremdeles vondt i nakken. Veldig vondt. Jeg har knapt sovet på flere dager, er svimmel og det knirker hver gang jeg beveger hodet. Reseptfrie legemidler lindrer litt, men bare en kort stund. Jeg har nå funnet noen gamle voltaren som jeg tenker å prøve.

Er usikker på om det er noen vits å dra til legen? Jeg føler ikke dette som alvorlig eller livstruende. Men jeg synes det dro i langdrag og at jeg er blitt verre de siste dagene. Hva kan eventuelt legen bidra med, bortsett fra smertestillende?

Må legge til at det er minus 15 grader ute. Er usikker på om bilen starter etter å ha stått ubrukt i dagesvis i kulda.

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386356-ville-dere-dratt-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

''Jeg føler ikke dette som alvorlig eller livstruende.''

Hvis jeg hatt vondt lenge, uten noen bedring, hadde jeg dratt til legen. Iallefall om det hadde vært så ille at jeg ikke hadde fått sove. Om ikke annet, kan du iallefall få tabletter som tar det meste av smerten.

Men nå pleier ikke jeg å vente med å dra til legen til det er livstruende heller da.

Annonse

Gjest rister på hodet

Jeg blir så overrasket over folk som skriver inn her,og spør om så dumme spørsmål,som bør jeg gå til legen?

JA!!! man skal gå til legen,etter flere døgn med smerter og svimmelhet.

Er ikke det alvorlig nok,så vet ikke jeg. Om man ikke vil gå slik å ha vondt da.

Hjelpes!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...