Gå til innhold

NHD døgnrytme og BP2

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Hvor viktig er det med stabil døgnrytme når man har en bipolar lidelse?

Gjest germimate
Skrevet

Hva tror du? ;-)

Spørsmålet var _hvor_ viktig det er... ;)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, jeg fikk med meg det :-)

Skrevet

Av og til ( eller kanskje jeg skal si ofte..? ) må man rett og slett tenke selv!

Gjest germimate
Skrevet

Av og til ( eller kanskje jeg skal si ofte..? ) må man rett og slett tenke selv!

Bare glem at jeg stilte et så dumt spørsmål!!

Gjest germimate
Skrevet

Bare glem at jeg stilte et så dumt spørsmål!!

Gjest germimate
Skrevet

Bare slett det dumme spm mitt, og beklager at jeg er så til bry her inne.

Gjest Allviter
Skrevet

Ganske nøyaktig 42,5 mener jeg å huske ;-)

Skrevet

Det er faktisk veldig viktig, det er det ihvertfall for meg. Jeg har gikk skikkelig på trynet her pga dette og litt reduksjon av medisiner.

Jeg tror også at hver og en må lære og kjenne seg selv. Det som er rett for meg, trenger ikke å være rett for deg.

Dessuten synes jeg du har like stor rett til å stille spørsmål her inne som alle andre. Ikke bry deg om de som under "falske nick" klager og tar innleggene dine useriøst. Hev deg over dette. Klem fra meg.

Skrevet

Jeg vet at NHD har svart (før, til andre) at det er svært viktig med stabil og regelmessig døgnrytme for bipolare. Du kan søke på "døgnrytme" ,"Psykiatri" og "svar fra fagperson", så tror jeg du får treff der du kan lese noe om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...