Gjest germimate Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Hvor viktig er det med stabil døgnrytme når man har en bipolar lidelse? 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Hva tror du? ;-) Spørsmålet var _hvor_ viktig det er... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Spørsmålet var _hvor_ viktig det er... Ja, jeg fikk med meg det :-) 0 Siter
Gjest rente Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Av og til ( eller kanskje jeg skal si ofte..? ) må man rett og slett tenke selv! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Av og til ( eller kanskje jeg skal si ofte..? ) må man rett og slett tenke selv! Bare glem at jeg stilte et så dumt spørsmål!! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Av og til ( eller kanskje jeg skal si ofte..? ) må man rett og slett tenke selv! Bare glem at jeg stilte et så dumt spørsmål!! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Bare slett det dumme spm mitt, og beklager at jeg er så til bry her inne. 0 Siter
Gjest Allviter Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Spørsmålet var _hvor_ viktig det er... Ganske nøyaktig 42,5 mener jeg å huske ;-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Det er faktisk veldig viktig, det er det ihvertfall for meg. Jeg har gikk skikkelig på trynet her pga dette og litt reduksjon av medisiner. Jeg tror også at hver og en må lære og kjenne seg selv. Det som er rett for meg, trenger ikke å være rett for deg. Dessuten synes jeg du har like stor rett til å stille spørsmål her inne som alle andre. Ikke bry deg om de som under "falske nick" klager og tar innleggene dine useriøst. Hev deg over dette. Klem fra meg. 0 Siter
gullfisk Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Jeg vet at NHD har svart (før, til andre) at det er svært viktig med stabil og regelmessig døgnrytme for bipolare. Du kan søke på "døgnrytme" ,"Psykiatri" og "svar fra fagperson", så tror jeg du får treff der du kan lese noe om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.