Gjest dumt fråga Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 http://www.dinside.no/897432/ikke-kjop-poteter-paa-grensehandel Men i Sverige selger de hermetiske poteter, og de er faktisk gode :-) Snertent å varme opp i en fei, små søte poteter....mmmmmm men selger de hermetiske poteter i Norge? Hvis ikke - disse er vel lov å ta med til Norge, for her er det jo ikke fare for at vi forstyrrer naturfloraen her og planter de, da disse er skrellede og forvellede. 0 Siter
Gjest dumt fråga Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Selger de ikke hermetiske poteter i Norge? De smaker i alle fall bedre enn frosne, de pleier å bli litt rare i konsistensen når de blir fryst. 0 Siter
Gjest Sarabilly Skrevet 5. desember 2012 Skrevet 5. desember 2012 Jøss, det visste jeg ikke. Jeg har hele tiden trodd at det var lov å innføre poteter til eget bruk, men at det var ulovlig å plante dem i Norsk jord. Jeg bruker vanligvis å kjøpe poteter i Sverige når jeg er der, men får slutte med det nå. Men det er jo høl i huet og forby dette, hvis svenske poteter skal selges i norske butikker. Ola Potit.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.