Gå til innhold

Skal jeg gråte eller le?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre fra to stykker i dag at jeg er helt pling. Det vil vel si at ingenting de sier til meg går inn, jeg er fjern og utilnærmelig. Blir litt lei meg, men prøver å finne fram litt selvironi. Litt vanskelig når jeg er deprimert, men er det flere her som kan hjelpe meg å se noe komisk i dette?

Skrevet

Det er jo bare komisk det :-)

Ikke noe å ta på vei for, og de mente nok ikke noe vondt med det.

Skrevet

Ikke ta deg nær av det. Å si at noen er pling når de er lite mottakelig for hva andre sier er vel som regel sagt av noen som er glad i den personen, det er sagt på en lett og minst mulig sårende måte.

Skrevet

Ikke ta deg nær av det. Å si at noen er pling når de er lite mottakelig for hva andre sier er vel som regel sagt av noen som er glad i den personen, det er sagt på en lett og minst mulig sårende måte.

Okey, skal ikke la dette forsure dagen idag :-)

Skrevet

Yes :-)

Det var bra:-)

Min erfaring er forøvrig at det kan være ganske frustrerende å snakke med noen som er ganske dårlige. Det er litt som å snakke til en vegg hvor alt preller av. Selv om man da skjønner at den andre har det vanskelig og er psyk, så er det ganske tålmodighetskrevende å forholde seg til det.

God bedring med plingheten ;-)

Skrevet

Det var bra:-)

Min erfaring er forøvrig at det kan være ganske frustrerende å snakke med noen som er ganske dårlige. Det er litt som å snakke til en vegg hvor alt preller av. Selv om man da skjønner at den andre har det vanskelig og er psyk, så er det ganske tålmodighetskrevende å forholde seg til det.

God bedring med plingheten ;-)

Jotakk :-). Jeg har mye jeg skulle ha gjort, men det klabber seg til noe voldsomt. Går rundt meg selv og glemmer hva jeg egentlig tenkte og gjøre. Skulle ha betalt regninger, men det får bare vente, tørr ikke begynne med noe sånt nå, det kan lett bli feil. Må vel bare godta å være pling ei stund og ta det med ro. Tørr ikke kjøre bil heller, jeg er altfor fjern og bortreist. Er ikke hjemme i mitt eget hode. Har leid meg privatsjåfør og fortalt hvordan det står til : /.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...